|
Boxee Box - døende? (blinker rødt, 0x315, 0x320) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ej imponeret... - har stadig ikke hørt noget fra D-Link - hverken fra min email eller den oprettede supportsag...
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Nu har jeg så fået respons på begge dele og boksen er på vej tilbage til D-Link for en udskiftning - gad vide om man så får en ny igen eller om ens 3½ uge gamle model pludselig får et år mere på bagen fordi den bliver udskiftet med en refurbished udgave... :-? (Men dejligt, at de skifter den)
|
|
![]() |
|
EmilF ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2011 Status: Offline Point: 7 |
Jeg sendte min ind i fredags, og har i dag fået en email om at en ny boks er sendt. Så det går rimeligt hurtigt. (Den bliver dog afsendt fra England).
|
|
![]() |
|
EmilF ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2011 Status: Offline Point: 7 |
Så har jeg modtaget en ny boks - dvs en refurblished boks. Den virker fint - håber den holder lidt længere :-)
Hurtig turn around tid syntes jeg, sendte den ind fredag og modtog ny boks torsdagen efter. Det er ok hurtigt...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |