recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee Box - døende? (blinker rødt, 0x315, 0x320)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee Box - døende? (blinker rødt, 0x315, 0x320)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 23:58
Ej imponeret... - har stadig ikke hørt noget fra D-Link - hverken fra min email eller den oprettede supportsag...
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 17:09
Nu har jeg så fået respons på begge dele og boksen er på vej tilbage til D-Link for en udskiftning - gad vide om man så får en ny igen eller om ens 3½ uge gamle model pludselig får et år mere på bagen fordi den bliver udskiftet med en refurbished udgave... :-? (Men dejligt, at de skifter den)
Til top
EmilF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2011
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 20:23
Jeg sendte min ind i fredags, og har i dag fået en email om at en ny boks er sendt. Så det går rimeligt hurtigt. (Den bliver dog afsendt fra England).
Til top
EmilF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2011
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 17:15
Så har jeg modtaget en ny boks - dvs en refurblished boks. Den virker fint - håber den holder lidt længere :-)

Hurtig turn around tid syntes jeg, sendte den ind fredag og modtog ny boks torsdagen efter. Det er ok hurtigt...
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu