recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee Box - hvor kan jeg købe en?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxee Box - hvor kan jeg købe en?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee Box - hvor kan jeg købe en?
    Sendt: 27-December-2010 kl. 21:20
Jeg var så heldig at få en Boxee Box i julegave af min bedre halvdel Smile Ellers dvs. hun har bestilt en hos ProShop med lovning om, at den ville blive leveret d. 17. dec. Denne dato blev efterfølgende rykket frem til d. 27. dec., og d.d. er datoen igen rykket. Denne gang til d. 20. jan. Det er fair, at man har udsolgt af et produkt, men jeg synes bare ikke, man skal være skråsikker på leveringdatoen, når man ringer og taler med dem... Jeg tvivler nu på, om ProShop overhovedet vil have Boxee Box til levering ultimo januar.
Har I en ide om, hvor jeg evt. kan købe en Boxee Box hos en 'troværdig' sælger?

Tak for hjælpen.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2010 kl. 22:17
Min kæreste købte en Boxee til mig hos Dataworld. De leverede lige til tiden - og før jul. 

Men det kan jo være at leverandøren har svigtet og problemet ikke ligger hos ProShop. I så fald vil alle forhandlere formodenligt være ramt. 

Redigeret af hedberg - 27-December-2010 kl. 22:19
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2010 kl. 23:15
Jeg har tidligere handlet hos ProShop flere gange, og jeg har kun gode erfaringer. Netop derfor anbefalede jeg min kone at kontaktede dem. Min kritik går på, at de var så skråsikre i deres 'sag', så hun var helt overbevist om, at hun kunne overrække den til mig juleaften. Hun blev lidt skuffet, da hun istedet for at give mig 'boksen på dagen', måtte give mig en seddel, hvorpå er stod, at jeg ville få en Boxee Box d. 27. dec. (Som så alligevel ikke blev d. 27. dec.) De skulle nok have brugt ord som "sandsynligvis", "måske" eller "forhåbentlig", så hun havde et mere retfærdigt grundlagt at træffe forhandler ud fra.

Nå, men jeg klarer mig nok. Er bare lidt utålmodig og vil gerne have fat i en Boxee Box ASAP Smile
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2010 kl. 23:27
Jeg havde også bestilt hos Proshop med en leveringsdato d. 13 dec. Da de så ændrede leveringen til d. 17 dec blev jeg sur, afbestilte hos Proshop og bestilte den fra Amazon UK i stedet. 4 dage efter havde jeg så en Boxee Box :-)
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 01:13
kære KEWA - hvad vil du have de skal gøre når de får informationer der fortæller dem at de kommer ind på de datoer?  Det er jo ikke dem der er skyld i at dlink ikke kan få hældt nogle maskiner til danmark? langt de fleste onlineforhandlere ligger ikke inde med varelager, men trækker direkte fra en skandinavisk distributør (ok lige netop proshop burde så rent faktisk trække på lager, men det er via en distributør). Når disse distributører ikke kan levere - så kan forhandleren heller ikke. OG forhandleren har så kun de data de får fra distributøren som så igen kan være forkerte da de får dem fra producenten som lover både guld og grønne skove. (men leverer intet - det er der en hel del producenter der er mestre i at gøre!)
men som privatkøbere så har man jo tilladelse til at blive snot fornærmet når tingene ikke lige går som det skal for dem. Under dække af alle mulige love.

Jeg kan sagtens forstå du er ellevild med at komme til at lege med den, men sådan er livet nu engang. nogle gange går det hurtigt - andre gange langsomt.
Jeg kender flere der har købt gennem amazon uk og fået dem rigtigt hurtigt. det ser ikke ud til at dlink officielt kan få dem kastet på lager i DK endnu, men jeg skal ikke kunne sige hvad årsagen er. (gad vide om det har noget at gøre med danske forbrugerlove omkring at alt skal stå på dansk og være fordansket inden det må sælges?)
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 06:54
@hitolaus: Måske jeg skal prøve hos amazon.co.uk. Skal jeg så ikke købe et andet strømstik? Det skulle jeg til min iPad, som jeg købte i London i sommers.

@claus_jac: Jeg er helt enig med dig. Problemet er blot, at ProShop blev spurgt, om de var helt sikre på, at de kunne skaffe Boxee Boxen til den angivne tid, når nu alle andre forhandlere havde 'problemer' med en så hurtig levering. De svarede, at de havde en særlig aftale med leverandøren, der gjorde, at deres leveringsdato var helt sikker. Igen er min kritik ikke, at de ikke kan skaffe, for som du skriver, så kan det ske, at der er 'problemer' med leverandøren. Min kritik går på, at de så skråsikkert 'lover' at levere på et givent tidspunkt, som så fortløbende ændres.
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 08:02
Der er både dansk og engelsk strømstik med i boksen, så den spillede bare out-of-the-box
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 08:30
Herligt. Så vil jeg straks smide en bestilling hos Amazon.co.uk. Smile

Jeg kan se, at følgende produkter ofte købes med Boxee Box:
Er der nødvendigt, eller er alle de dele, jeg skal bruge, med som standard?
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 10:11
Der følger strøm og HDMI kabel med som standard. 
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 22:34
Har aldrig haft nogen problemer med Proshop !
Så jeg tænker at de er nok blevet svigtet af deres leverandør, og det er så desværre gået ud over dig Ouch
Men det er intet problem med strøm-stik hvis du bestiler i UK, det er det samme som med WD-live at der er UK & alm. strøm-stik med !!

GODT NYTÅR Party

Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2010 kl. 09:54
lige et hurtig spg, er der egentlig 100mbit netkort i boxee eller 1gbit netkort i??
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2010 kl. 10:28
Gigabit
Til top

Besvar Besvar Side  12>