recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee box kan ikke finde harddisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee box kan ikke finde harddisk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hauer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Maj-2012
Sted: Skovsgaard, Bro
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hauer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee box kan ikke finde harddisk
    Sendt: 21-Maj-2012 kl. 22:13
Hej,

I efteråret købte jeg en boxee box, og siden har det kørt fejlfrit.
Forleden brændte min WD 3tb harddisk sammen og jeg har derfor fået den byttet til en ny magen til. Men boxee kan ikke længere se harddisken. Jeg har nyeste version af boxee's firmware, og den er hentet efter den gamle harddisk brændte sammen. Har uden held forsøgt at nedgradere via factory reset og usb version af en ældre firmware.

Harddisken er formateret, har prøvet både med windows 7 og med Snowleopard, men boxee kan stadig ikke se den. Unplugger jeg harddisken fra boxee får jeg besked om at den er unplugget - så på en eller anden måde kan det godt kende den, bare ikke når jeg forsøger at browse i boxee eller tilføje egne filer..

Hvad gør jeg?

På forhånd tak!

- Andreas
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 09:04
Fra boxees forum:

1. Under Windows 7 Disk Management tools 'Format' drive using NTFS and 'Default' Allocation Size.

2. Use the supplied "WD Quick Formatter.exe" and choose "Factory Default" setting.

http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3868/~/using-wd-quick-formatter-to-format-external-drives-%28windows-7,-vista,-xp%29-or

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu