recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee Box kan ikke finde NAS-filer (inaktive)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee Box kan ikke finde NAS-filer (inaktive)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee Box kan ikke finde NAS-filer (inaktive)
    Sendt: 28-April-2012 kl. 13:01
Jeg håber, I kan hjælpe.

Jeg har rodet lidt rundt med min Synology ds210+ med nyeste firmware (først tilkoble https og dernæst frakoble igen), men efterfølgende har min Boxee Box fået problemer med at skanne og indeksere filerne på NASen (som tilgås via ip 10.0.0.9). Når jeg forsøger at skanne, sker der ingenting. Kan se, at mapperne på NASen er markeret som "inaktive". Pudsigt nok kan jeg fint afspille filmene via "Filer".

Jeg har desuden en ekstern HDD koblet til NASen, og filmene herpå skannes og indekseres uden problemer.

Hvordan løser jeg problemet?

Tak.

Redigeret af KeWa - 28-April-2012 kl. 13:05
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 19:47
Anyone??
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 07:51
Det er ikke fordi medieserveren ikke er startet op efter opdateringen?

/ask
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 16:24
Jeg resatte min bb, hvorefter det igen fungerede ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu