recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - boxee box kan ikke slukke??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

boxee box kan ikke slukke??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
musikkman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér musikkman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: boxee box kan ikke slukke??
    Sendt: 14-Marts-2012 kl. 00:17
Er min box defekt? eller der der andre som oplever dette...

Det startede tilbage i sommeren 2011 hvor den startede med at "fryse fast" når jeg vil slukke den...jeg tænkte at det sikkert var var en opdatering som skulle til... men nu er der jo kommet en del opdateringer siden da, og det har ikke løst problemet...

kan min box være defekt?
Sony 55hx855

Onkyo tx-nr 5010

PS3

Elac 249BE Højttalere

XTZ 99w12 18 ice subwoofer

sonos musik system

Ps. skal du holde en havefest, så prøv os:
www.lejettelt.dk
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 06:08
Ingen problemer med at slukke her. Det lyder som din er defekt.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 11:19
Min gør det samme engang imellem, så må jeg lige hen og slukke manuelt. Ville da være træt af at skulle have den til rep, nu hvor man er blevet så tæt knyttet til den. :-)
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 07:50
Det gør min også tit. Specielt efter sidste firmware.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 10:47
Andre der har samme problem eller ikke har problemet? Vil nødig til at skulle have den til rep, men har måttet slukke manuelt et par gange den sidste uges tid, bliver lidt irriterende i længden. 
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 11:09
Jeg kører en factory restore hver gang der har været en patch (personlige indstillinger bevares).

http://support.boxee.tv/entries/20778533-boxee-box-recovery-console

Det fixer altid mine problemer, medmindre det er en medfødt bug i firmwaren, så kan det rapporteres her:

http://jira.boxee.tv/secure/Dashboard.jspa

Jeg gør det samme med min yousee boks og lign. apparater. Det er prisen for billig "do it all" hardware.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu