|
boxee box kan ikke slukke?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
musikkman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2012 kl. 00:17 |
Er min box defekt? eller der der andre som oplever dette...
Det startede tilbage i sommeren 2011 hvor den startede med at "fryse fast" når jeg vil slukke den...jeg tænkte at det sikkert var var en opdatering som skulle til... men nu er der jo kommet en del opdateringer siden da, og det har ikke løst problemet... kan min box være defekt?
|
|
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen problemer med at slukke her. Det lyder som din er defekt.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Min gør det samme engang imellem, så må jeg lige hen og slukke manuelt. Ville da være træt af at skulle have den til rep, nu hvor man er blevet så tæt knyttet til den. :-)
|
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Det gør min også tit. Specielt efter sidste firmware.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Andre der har samme problem eller ikke har problemet? Vil nødig til at skulle have den til rep, men har måttet slukke manuelt et par gange den sidste uges tid, bliver lidt irriterende i længden.
|
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Jeg kører en factory restore hver gang der har været en patch (personlige indstillinger bevares).
http://support.boxee.tv/entries/20778533-boxee-box-recovery-console Det fixer altid mine problemer, medmindre det er en medfødt bug i firmwaren, så kan det rapporteres her: http://jira.boxee.tv/secure/Dashboard.jspa Jeg gør det samme med min yousee boks og lign. apparater. Det er prisen for billig "do it all" hardware. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |