|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() Sendt: 18-November-2011 kl. 11:29 |
Hej
Var en tur forbi Elgiganten åbning i AA i går og uden at jeg havde bemærket det, var jeg bl.a. "kommet til" at købe en Boxee box.
Ideen var egentlig bare at det var sjovt legetøj og så kunne den bruges, hvis jeg får mig meldt til Netflix, som jeg pt. overvejer.
Efter at have sovet på det, er jeg dog meget i tvivl om hvad jeg egentlig skal bruge den til?
Min PS3 kan jo bruges til Netflix og diverse andet medie-afspilning!
Så kan Boxee egentlig noget som jeg ikke kan leve uden? (Har ingen NAS etc. og umiddelbart kan PS3 vel det meste?)
(heldigvis er der jo returretten at falde tilbage på
![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Afspilning af .MKV filer! :-)
|
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() |
PS3 fejler ret kritisk i forbindelse med afspilning af langt de fleste formater (som eksempelvis mkv)
Så hvis det er det du vil bruge den til, så kan den bestemt ikke det meste. Derudover kan du vist også udelukkende få ren "stifinder visning" på en PS3. Boxee og andre bokse lavet til formålet er en del mere fleksible hvad det angår.
|
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
|
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
I min optik kan PS3 ikke en skid -andet end at spille spil naturligvis.
Men hvis du ikke mener du har noget at bruge den til så har du jo nok ret. |
|
--
DR - landets største jobskabelses ordning. |
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() |
Kan ikke sige andet end .. kom så i sving!
![]() http://unblock-us.com/ Indtast din email i start trial på forsiden og modtag email og gør hvad der står. Det koster 4.99$ om måneden at "narre" netflix til at tro du er i usa. Der er 7 dages trial. I din Boxee Box (disse info står på unblock-us som er dejligt nemt at bruge. Guides til flere apperater):
Change DNS server only to: (dns står på unblock-us) Genstart din Boxee Box og gå til favoriter og hent Netflix. Start det og hav dit kredit kort parat (inden det løber tør for penge til julegaver). Brug din Boxee remote til at oprette dig som bruger hos netflix. Du bliver ikke spurgt om din adresse! Mener stadig der er 30 dages trial.Wupti, nu er du kunde hos netflix med adgang til Tons af film. Det tager seriøst fem minuter! :) Og, så må man ikke glemme Walmarts Vudu som du kan leje HD film fra. Og så den virkelig sjove app som gør det muligt at se meget mere. Nicolai Sonne fra SO EIN DING kalder det vidst PI*** film aaaay : http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=18376 Redigeret af Guyver - 19-November-2011 kl. 19:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |