|
Boxee Box media streamer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 14:53 |
Nogle som har praktisk erfaring med ovenstående? Jeg skal have en media streamer til stuen som kan afspille fra en NAS. Meget gerne med mulighed for auto-scan af biblioteker af film/tv serier. Den skal helst være så simpel som mulig at bruge da den bedre halvdel også skal kunne sætte film/serier på i stuen
![]() |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan godt anbefales. Æder det meste og er meget konevenlig. Den kan godt autoscanne men enkelte titler kan den godt misse, men de er nemme at rette.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4494 |
Købte én i fredags og fik sat den til i går... Tog 10 min så var alt sat op, og alle serier var scannet og min kæreste kunne navigere til den serie hun ville se uden instruktioner. Så den har bestået prøven :)
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Hehe, lyder godt. :-)
|
|
![]() |
|
thniels ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Varde Status: Offline Point: 22 |
Jeg kan lige indskyde, at vi med Iomega TV, som også kører Boxee, har haft en lignende positiv oplevelse. Fjernbetjeningen er noget ringere (og forøvrigt IR) end den Logitech har lavet til Boxee Box, til gengæld har den indbygget 1TB NAS og et noget mere traditionelt kabinet - altså med andre ord betydeligt lettere at gemme væk. Boxee er under alle omstændigheder fikst.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |