recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee Box media streamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee Box media streamer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4494
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee Box media streamer
    Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 14:53
Nogle som har praktisk erfaring med ovenstående? Jeg skal have en media streamer til stuen som kan afspille fra en NAS. Meget gerne med mulighed for auto-scan af biblioteker af film/tv serier. Den skal helst være så simpel som mulig at bruge da den bedre halvdel også skal kunne sætte film/serier på i stuen Smile
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 11:50
Kan godt anbefales. Æder det meste og er meget konevenlig. Den kan godt autoscanne men enkelte titler kan den godt misse, men de er nemme at rette. 
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4494
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 12:07
Købte én i fredags og fik sat den til i går... Tog 10 min så var alt sat op, og alle serier var scannet og min kæreste kunne navigere til den serie hun ville se uden instruktioner. Så den har bestået prøven :)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 12:14
Hehe, lyder godt. :-)
Til top
thniels Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2005
Sted: Varde
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thniels Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 19:08
Jeg kan lige indskyde, at vi med Iomega TV, som også kører Boxee, har haft en lignende positiv oplevelse. Fjernbetjeningen er noget ringere (og forøvrigt IR) end den Logitech har lavet til Boxee Box, til gengæld har den indbygget 1TB NAS og et noget mere traditionelt kabinet - altså med andre ord betydeligt lettere at gemme væk. Boxee er under alle omstændigheder fikst.
Thomas Nielsen

BOGT
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu