recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee Box og danske TV serier
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxee Box og danske TV serier

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 09:07
Arrhhh for pokker, nu er jeg jo nødt til at prøve igen :)

Jeg havde ellers lige fået ro i maven over at have opgivet LOL
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 10:15
Det er for kedeligt bare at give op, specielt når nu der er så mange der er villige til at hjælpe Tongue

Boxee forum er også ganske omfattende og nogle søgninger der kunne også sagtens give pote.
Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 10:43
nu synes jeg godt nok jeg har prøvet alt.

Det endte med at jeg tog det eksempel som står i nogle af guides'ne, Mythbuster og lagde den i roden og vupti, så var Klovn blevet til Mythbusters.

Lykken ville næsten ingen ende tage, indtil jeg skiftede data i nfo filen til klog og så kunne dne pludselig ikke genkendes Angry

Jeg skiftede slavist en bid data ad gangen og deter når jeg skifter ID at det går galt.
Jeg har prøvet helt at slette ID, det bliver det ikke bedre af.

Er der nogen der har en nfo fil på tv serien klovn liggende og kan sende til mig?
Til top
yffer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-April-2008
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2011 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Det er for kedeligt bare at give op, specielt når nu der er så mange der er villige til at hjælpe Tongue

Boxee forum er også ganske omfattende og nogle søgninger der kunne også sagtens give pote.

Hej

Det ændrer ikke på det faktum, at boxee er fejlbehæftet og at dlink teamert er ret sløve til at fixe opdateringer og når der nedelig kommer opdateringer, så er der sørme nye fejl med.

1530 kroner er immervæk mange penge for en boks, når du kan få en for 750, som kan ca. det samme og hvor det er muligt at smide anden firmware på kassen, så du selv kan videreudbygge denne med plugins.

Det formår man ikke hos dlink.

Men hvis du har en løsning med anden firmware, så den kører xmbc så hører jeg gerne nærmere
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2011 kl. 09:45
Der er ikke nogen der påstår det modsatt, så din udtalelse kan sagtens bære vand.

Men ud over det er Boxee Box teamet ikke det samme som D-link. D-link laver hardware og Boxee Box laver software (efter hvad jeg har hørt gør de det gratis nu, men skal reklamefinansieres senere). Det er en boks under udvikling og jeg har tiltro til at den kommer til at fungere fejlfrit. Jeg har ikke haft nogen problemer som ikke kan løses.

Det der med man får ca. det samme er jeg ikke enig i. Den er lidt dyrere, men qwerty tastaturet på fjernbetjeningen synes jeg næsten gør det hele værd. Samtidig er den hamrende enkel at sætte op. 10-20 min out of the box (ink. oprettelse af bruger på boxee.tv) og så er den helt klar.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu