|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() Sendt: 08-August-2011 kl. 15:51 |
Jeg har bøvlet med mig Boxee box de sidste uger, og nu virker den nogenlunde. Der er dog stadig et graverende problem, idet BB konstant logger af wifi. Når den starter op, angiver den altid, at der ikke er wifi-adgang, men jeg kan så manuelt finde det trådløse net alligevel. Kort tid efter hopper den så igen af. De skal påpeges, at jeg har fin dækning, og at det fungerede tidligere.
Jeg har derfor koblet en ekstern hhd til BB (strøm fra usb), men den blive også løbende smidt af, for derefter at blive 'registreret' igen. For et par uger siden foretog jeg en factory reset, men det synes ikke at have løst problemerne. Håber I har nogle brugbare ideer eller løsningsforslag. Takker. |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Har du forsøgt at ændre kanalen for dit netværk, for selvom du har god dækning kan der være nabo netværk, som driller din opsætning. Kør også helt med fast IP adresse på dine produkter.
|
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Fast IP det hjælper ikke, kun en mulighed for at lægge en adresse på udstyr, du skal kunne få fat på, fast.
Har vi ikke bøvlet med din Boxee i en anden tråd? Hent InSsider og se hvilke trådløse netværk der er i nærheden og juster dit netværk ind efter det. Allerbedst træk en kabel. Det virker, hver gang :-)
BS
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
Jo, det er korrekt, Bschmidt, men det fungerer stadig ikke
![]() Men det gør jo nok ikke nogen forskel på, at min eksterne hdd til- og frakobles automatisk...
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Jeg kiggede lige den anden tråd igennem og er ikke helt sikker på om du HAR prøvet med en kablet forbindelse som jeg foreslog HER. Hvis ikke syntes jeg du skal prøve, det kunne være til og frakobling forstyrrer boksen mere end du regner med. Hvis det ikke virker kan du altid lede andre steder.
BS
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må indrømme, at det har jeg endnu ikke prøvet af grunde, som jeg forklarer i den anden tråd. Jeg har nu bestilt to eksterne hdd, som jeg så vil kopiere alle mine film over på og koble direkte til BB. Og så må jeg nok hellere skille mig af med min NAS, selvom den er relativt ny (en julegave) :-s Møj besværligt at skulle rende frem og tilbage med hdd, hver gang jeg får en ny film, men hvis jeg så bare kan se film, er det at foretrække...
Nå ja, jeg har netop ændret kanal på mit wifi, og det fungerer overhovedet ikke til streaming af film, mens internettet fungerer periodisk. |
|
![]() |
|
![]() |
Sluk for WIFI på boksen så udelukker du det. Og så skal jeg nok lade være med at tærske mere langhalm på dit netværk :-)
BS |
|
![]() |
|
![]() |
Nej nej, jeg værdsætter din hjælp.
Pludselig kan BB godt streame film --- det svinger øjensynligt meget. Hvis jeg slukker wifi, kan jeg vel ikke streame film - eller du mener måske for at tjekke den eksterne hdd? |
|
![]() |
|
![]() |
præcis, for at tjekke harddiskene :-)
Jeg kan godt gå i netværksselvsving, derfor min opbremsning ;-) BS |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |