|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
cagger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 22-Februar-2011 kl. 21:06 |
Når jeg streamer film til min boxee box har man valg muligheden for at ændre på video, audio og subtitles. Er der nogen der har erfaring med at få undertekster på disse film ved brug af browse funktionen hvor man kan oprette en "folder" på en disk og downloade srt subtitles til dette katalog og få dem i sync med filmen????
|
|
![]() |
|
gaardmand ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg har selv store problemer med at få subtitles til at fungere på min boxee box.
Jeg finder nemt subtitles filerne på nettet og gemmer dem på et SD kort eller NAS. Mit problem går mere på, at man i boxee menuen subtitles ikke har mulighed for at browse efter mappen med undertekster. Jeg tror det er en bug. Det skal lige nævnes, at det nogle gange virker. Oftest kan man af uransagelige grunde kun oprette en ny mappe - hvad det så end skal hjælpe.
Hvis du finder en løsning må du meget gerne skrive om det.
Jeg har forgæves forsøgt at søge på google om emnet, men det er ikke omtalt når det drejer sig om boexx box. Problemet er dog løst for brugere af boxee software til pc.
Mvh. Svend Erik
|
|
![]() |
|
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Jeg har nogle MKV og AVI filer,
hvor at jeg f.eks har en mappe som hedder Forrest Gump i den mappe har jeg min film som hedder Forrest Gump.mkv og til sidst undertekster som hedder Forrest Gump.srt sådan har jeg det med mine film, og der virker undertekster altid.. Jeg er dog begyndt, når jeg ripper mine film at gemme underteksterne i MKV filen, så jeg kun har een fil at flytte rundt med.. det er noget mindre besværligt..
Redigeret af Blank - 24-Marts-2011 kl. 22:23 |
|
![]() |
|
gaardmand ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg oplever kun problemet når de orange film streames |
|
![]() |
|
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Jeg tror browser funktionen er hvis man har flere subtitles sammen med sin fil. Ligger man flere subtitles sammen med filen kan man trykke browse og vælge mellem dem. Jeg tror ikke det er meningen man skal kunne browse på tværs af alle mapperne.
Hvorfor bruger i ikke den smarte subtitles søger der er indbygget? Den har jeg rigtig gode erfaringer med. |
|
![]() |
|
![]() |
Subtitles søger??? Jeg er ikke helt med. Findes der en sådan funktion til boxee box? Hvordan virker den? Mvh. Svend Erik
|
|
![]() |
|
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
når du afspiller filmen, så kan du trykke menu, og vælge den oplyste knap på, som vist på billedet her.
Den henter fra http://www.opensubtitles.org/en og jeg kan afslører at det langt fra er alle film som er oversat til dansk derinde,, plus at den oversættelse du finder derinde mere eller mindre skal være lavet til den film du har liggende, da undertekster ellers ikke er i sync med filmen (dette kan dog tilpasses via menuen, men det er langtfra særlig lækkert) har du i forvejen undertekst filen som SRT, så gør som jeg skriver i kommentar nummer 3, det burde være ligetil, og jeg har endnu ikke været ude for at det ikke virkede.. eller er der en grund til at du vil have dine undertekster liggende for sig selv i en anden mappe en filmen..?
Redigeret af Blank - 26-Marts-2011 kl. 01:25 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen.
Jeg bruger Boxee box. Her er menuknappen du nævner ikke tilstede.
|
|
![]() |
|
![]() |
midterknappen, enter knappen, den lige i midten af "joysticket" :D
den knap som for en overlay menu over billedet, hvor at du i øverste højre hjørne blandt andet kan vælge undertekster mm.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er med på hvilken menu og knap, men på min boxee box er der kun to ikoner. Den ene er undertekst+lyd+video, den anden er share. Jeg har ikke 4 ikoner som du viste i eksemplet |
|
![]() |
|
![]() |
snakker vi om når du streamer en film fra en harddisk/nas, eller du streamer fra nettet (netflix osv)?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er kun når jeg streamer fra nettet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |