recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee Box streaming problemer :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxee Box streaming problemer :(

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mrhein Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-September-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee Box streaming problemer :(
    Sendt: 06-September-2011 kl. 10:33
Hej med jer

er ny herinde, men har fulgt en del med fra side linjen af, så jeg håber jeg kan bidrage med lige så meget viden som i har bidraget mig med.

nå slut på min formelle entreé.

Jeg har lige købt en boxee box, og er squ generelt meget tilfreds med den som helhed.

DESVÆRRE!......... Har jeg lige rippet hele min BD samling, i håb om at nu er det slut med og rejse sig fra sofaen for at skifte film når man nu har sat sig.

boxee boxen finder filmene, liner den op i bibloteket mm. men her kommer udfordringen, når jeg skal afspille filmene kan jeg max se 5 min, før den begynder at buffe i 30-50 sek.

Boxee Boxen er tilsluttet en 1000 GB router  eller er det 1 gb? er lidt i tvivl her, der er tale om en yousee router ved navnet: netgear cg3000.

min computer er tilsluttet via kabel, samme er boxee boxen. Min kammerat pointerede dog, at det kunne være kablerne der er archilles hælen pga de er halv gamle, så spørgsmålet er om de kan understøtte så stor en data mængde som en rå BD film kræver.

håber virkeligt nogen kan oplyse mig lidt her.

NB HAR SELV SØGT PÅ FORUMET UDEN HELD :(
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu