|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Pladder. Der er masse af apps du kan bruge. Du skal kun bruge VPN hvis du vil skaffe dig adgang til materiale du ikke har (juridisk) ret til at se. Fx IPlayer som udbydes af BBC og kun er beregnet til Engelske licens betalere.
Den skanner kun hvis man går ind og kigger på kategorien, men jeg er enig i at det er noget hø. De har lovet nogle forbedringer, men jeg tror de er lidt i tvivl om det ikke kun er en minoritets gruppe af nørder som vile have dette - om ikke "normale" mennesker er gladere for at boksen bare laver det hele selv. |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Min scanner nu jævnligt. Det kan schedules hvor man opsætter de enkelte shares. Disse data gemmes lokalt på dens indbyggede flash. Den downloader derimod kun covers når du går ind i hver kategori.Jeg har vel omkring 2500 medie filer og det generer ikke mig synderligt lige pt. Jeg ville derimod gerne have flere kilder hvor den hentede metadata fra og lidt bedre søgefunktion til specielt ikke-amerikansk indhold.
|
||
![]() |
||
Nordio ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2010 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Kan du fortælle mig hvor man kan holde øje med PS3 hack? Da jeg synes det lyder meget spændende...
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
http://psx-scene.com er et godt sted at starte.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |