recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee box vs popcorn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxee box vs popcorn

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af M-P-A M-P-A skrev:

Boxee har et par dealbreakers for mig som boksen er pt, man skal bruge VPN services for at udnytte internet apps'ene,

Pladder. Der er masse af apps du kan bruge. Du skal kun bruge VPN hvis du vil skaffe dig adgang til materiale du ikke har (juridisk) ret til at se. Fx IPlayer som udbydes af BBC og kun er beregnet til Engelske licens betalere.

Oprindeligt skrevet af M-P-A M-P-A skrev:

den skal gennemsøge alle mapper og hente info/billeder efter hver genstart også selvom de ligger lokalt i mappen.

Men følger spændt med på sidelinien, forhåbentlig får de ordnet nogle af tingene - især det med at bruge lokal metadata/info/fanart.

Den skanner kun hvis man går ind og kigger på kategorien, men jeg er enig i at det er noget hø. De har lovet nogle forbedringer, men jeg tror de er lidt i tvivl om det ikke kun er en minoritets gruppe af nørder som vile have dette - om ikke "normale" mennesker er gladere for at boksen bare laver det hele selv.

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af Kermode Kermode skrev:

Den skanner kun hvis man går ind og kigger på kategorien, men jeg er enig i at det er noget hø. De har lovet nogle forbedringer, men jeg tror de er lidt i tvivl om det ikke kun er en minoritets gruppe af nørder som vile have dette - om ikke "normale" mennesker er gladere for at boksen bare laver det hele selv.

Min scanner nu jævnligt. Det kan schedules hvor man opsætter de enkelte shares. Disse data gemmes lokalt på dens indbyggede flash. 

Den downloader derimod kun covers når du går ind i hver kategori.Jeg har vel omkring 2500 medie filer og det generer ikke mig synderligt lige pt. Jeg ville derimod gerne have flere kilder hvor den hentede metadata fra og lidt bedre søgefunktion til specielt ikke-amerikansk indhold. 
Til top
Nordio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Oktober-2010
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

hmm okay, ja jeg prøvede at se den, men hvad det betyder og hvornår de så kommer med en update til deres flash usb venter jeg spændt på da.

Som jeg forstår deres præsentation vil USB ikke være nødvendigt mere (til homebrew), da de kan signere executables, så PS3'en ikke kan se forskel på et originalt og et hjemmelavet program. 

Kan du fortælle mig hvor man kan holde øje med PS3 hack? Da jeg synes det lyder meget spændende...
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af Nordio Nordio skrev:

Kan du fortælle mig hvor man kan holde øje med PS3 hack? Da jeg synes det lyder meget spændende...

http://psx-scene.com er et godt sted at starte. 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu