|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kam15 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 28-Marts-2011 kl. 23:10 |
Hej.
Boxee Box har jo en "Watch later" - funktion...
men hvordan er det lige, den sættes "igang" fra ens lokale bærbare PC'er
Jeg har selvfølgelig læst og set på boxee.tv om opsætningen - og jeg har også tilføjet "watch later" funktioen til mit "favorit-panel" - og når jeg klikker på den ved fx. afspilning af en you tube video får jeg også en meddelelse "successfully added" - eller noget i den retning.
Men den er dælme ikke at se under menu punktet "Watch later" på selve BB'en
og nu kan det godt være, at jeg spørger dumt.... men hvordan er det lige, at min BB kan se, hvad jeg klikker på på min bærbare PC'er ? - er det fordi de begge er tilsluttet samme trådløse netværk ?
eller mangler jeg en eller anden opsætning / parring for at det skal virke ??
nogen hjælp at hente ??
|
|
![]() |
|
kam15 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
slet ingen hjælp... ?
|
|
![]() |
|
cukdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Jeg har smidt denne ( https://chrome.google.com/extensions/detail/fgcnkjnfibefoaggcgbhgjejoigpfphp ) i Chrome
Og det funger upåklageligt Mvh Jan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |