recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee - lyden forsvinder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxee - lyden forsvinder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christophersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-December-2003
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee - lyden forsvinder
    Sendt: 29-Marts-2011 kl. 13:43
Hej.

Jeg har netop købt en Boxee boks.

Jeg oplever noget mærkeligt:

Efter lidt tid så forsvinder dels navigationslyden (de "små" lyde, når jeg bruger fjernbetjeningen) og så forsvinder lyden på mine musikfiler også - men der er stadig lyd på mine videoer. Jeg skal genstarte boksen for at lyden virker igen eller noget så underligt som at gå ind under "Apps" og se noget der - og når jeg så forlader "apps" igen, så virker lyden som regel igen....

Jeg kører trådløst på kanal 1 (har umiddelbart ikke mulighed for kabel) - og oplever også at mine streams langsomt fryser - ikke hver gang, men jævnligt.

Mine streams kommer fra både Mac og PC samt naturligvis de forskellige apps - specielt DR programmet "So ein Ding"...

Det er noget ærgerligt med disse problemer, da "selve tanken" bag boksen er perfekt til mit brug..;-)

Er der nogle andre som har oplevet dette og som har en løsning?

mvh

Jesper   
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu