|
Boxee: Ændring af navn |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juli-2012 kl. 14:59 |
Hey Recordere. Jeg har købt en Boxee af en anden bruger herinde. Den virker kanon og jeg er glad forden men nu er det sådan at hver gang jeg tænder for den så står hans navn oppe i venstre hjørne af skærmen. Hvordan ændrer man dette? jeg har kigget i alle menuer synes jeg men kan ikke finde ud af det.
Please help me rename my gadget :-) BigRaj
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Krusty the Clow ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
log ud med det bruge navn den har nu, så skulle du kun lave en bruge næste gang du tænder for den.
for har slev solgt en boxee box hvor hvor jeg log ud med mit bruge navn så han kunne lavet et nyt bruge navn. |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for hjælpen. Det virkede!! :-)
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |