recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee, ny bruger, afspil AVI, visning fotos, DR ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxee, ny bruger, afspil AVI, visning fotos, DR ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kam15 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee, ny bruger, afspil AVI, visning fotos, DR ?
    Sendt: 19-Februar-2011 kl. 22:47
Hej alle gode boxee-brugere...

Så kom min... jeg har overvejet længe, om jeg skulle have sådan en fætter - og nu fik jeg mig endelig taget sammen - og så var den her efter et par dage !

Jeg har selvfølgelig undersøgt alt muligt (synes jeg selv) om funktionaliteter, betjening mv. - men jeg har lige et par enkelte spørgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe med:

1. Jeg har fra et canon-digital-kamera optaget små filmklip, som ligger på serveren (HP, WHS) - disse filmklip ligger åbentbart som avi-filer. jeg synes der er meget "hakken" i billederne, når de afspilles via boxee - og lyden falder også ud hele tiden. Jeg har så konverteret disse små filmklip til mp4-filer - og så går det fint nok med at afspille dem - men det er vel ret beset ikke meningen, at man skal konvertere filer for at boxee kan afspille dem ... den skulle da kunne "æde" alt. Nogen, der har oplevet det samme ?

2. visning af fotos fungerer godt nok ikke særligt prangende, gør det ? - jeg kan se fra forskellige fora rundt i verden, at jeg åbentbart ikke er den eneste med det problem. man kan sætte den op til at vise "slide-shows" - men hastigheden er noget "uens"  nogen gange går det hurtigt, andre gange ekstremt langsomt. Og jeg kan ikke finde ud af at sætte den til "manuel" - så den bare skifter foto, når man "klikker" på fjernbetjeningen... Nogen der har oplevet det samme ?

3. Så har jeg fundet App'en for DR's videopodcasts mv. - det var jo meget sjovt lige at se So-ein-dings anmeldelse af boxee'en og se et par andre programmer også... men når man kommer 8-10 minutter ind i en udsendelse, så begynder den at hakke - billedet "rokker" sig ikke, men lyden kører videre i baggrunden. så kan man godt nok "pause" den - spole lidt frem eller tilbage - og få den til at køre fint i en kort periode igen - men så begynder den på "unoderne" igen.... det er da forhåbentligt ikke meningen, at den skal opføre sig sådan.... Nogen der har oplevet det samme ?

Det var lige de første spørgsmål fra en ny bruger.... der kommer sikkert flere undervejs...

/Kam15
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 02:08
"So ein ding" instabiliteten er rapporteret som en fejl, de siger de kigger på det.
Til top
kam15 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2011
Sted: Danmark
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 21:14
slet ingen bud i øvrigt ??
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 1154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 21:54
Følger lige med da jeg selv overvejer at købe en
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu