|
Boxee of Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PokerPlayer1000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2012 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Maj-2012 kl. 13:35 |
Hej alle
Jeg har tænkt mig at købe en Boxee-boks, som jeg blandt andet vil bruge til at afspille Netflix på (i stedet for mit Apple TV). På den Boxee-software jeg har på min computer, kan jeg ikke finde Netflix og kan heller ikke slå udenlandske services til i menuen. Er der nogen der ved, om man kan få Netflix på Boxee-boksen i DK, hvis man f.eks. bruger UNblock-us? /PokerPlayer |
|
![]() |
|
PokerPlayer1000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2012 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der i øvrigt er nogen, der har en Boxee-boks til salg nær Aarhus hører jeg det også gerne. :-)
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Det kan man godt uden problemer
|
|
![]() |
|
Tak :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |