|
Boxee og musik |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Holmboen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2012 Sted: Augustenborg, D Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:18 |
Hej
Nogen der ved om Boxee kan instilles til at vise billeder, samtidig med den afspiller fra mit Mp3 katalog. Det er istedet for det krims krams den viser på skærmen ved afspillelse af Mp3. Der vil jeg gerne, den viser billeder i stedet. Ligesom man indstiller pauseskærmen! |
|
Mvh. Henrik |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kan være forskel afhængig af om det er på Boxee Box eller en Boxee-installation på en "rigtig" computer.
|
|
![]() |
|
Holmboen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2012 Sted: Augustenborg, D Status: Offline Point: 2 |
Det er Boxee Box jeg håber det kan lade sig gøre på |
|
Mvh. Henrik |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Jeg har ikke fundet nogen måde at gøre det på, ud over at bruge Menu knappen til at gå et skridt baglæns til album oversigten.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |