|
Boxee og netværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesper1234 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2012 Sted: Vordingborg, Dk Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 18:05 |
Hej Alle
Jeg har en boxee ved mit tv i stuen som fanger det trådløse net i huset. Jeg har et spørgsmål ang netværket...jeg har satelittv via paradol og min dreambox står ved siden af...er det muligt at sætte et netværkskabel i boxee'en og over i min dreambox, så dreamboxen får netværk fra boxee'en...det vil spare mig en del roderi på loft og trækning af kabel... mvh Jesper
![]() |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næ, men et trådløst accespoint med switch som denne :http://www.netgear.com/wn2500RP#twoDette muliggører, at der kan forbindes 4 enheder med kabel ( lange kabler skal ikke trækkes ), da signalet sendes/modtages trådløst.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
jesper1234 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2012 Sted: Vordingborg, Dk Status: Offline Point: 3 |
Ja tak for svaret, men det var ikke lige det jeg mente...jeg har accespoint, men det hjælper jo ikke da min dreambox ikke kan modtage trådløst kun via kabel..så det hjælper ikke noget
|
|
![]() |
|
Mike-Lekruse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
Jeg er ret sikker på der er muligheder i en Airport Express Base station til 749,-
Jeg mener du kan modtage det trådløse, med den og sende det videre via. LAN kabel. Er ikke 100% sikker, men der er helt sikkert mere info på google. Søg på "Airport Express Wireless Bridge", eller "Airport Express Wireless Repeater" :)
|
|
Samsung UE46D7005
B&W CM7 Denon 3312 Boxee Box Sonos |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Læs hvad jeg skriver, og se enheden på linket. Det er et trådløst accespoint, med kabeludtag til 4 enheder. Hvad er det værd at hjælpe, når man ikke læser indlæggene til fulde. ![]() Redigeret af JeTex - 17-Oktober-2012 kl. 19:31 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Nå ja..fik vist læs ligt hurtigt, har fundet en billig løsning...VONETS TRÅDLØS Dongle til DreamBox typer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |