recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee og netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee og netværk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesper1234 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Oktober-2012
Sted: Vordingborg, Dk
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesper1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee og netværk
    Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 18:05
Hej Alle
Jeg har en boxee ved mit tv i stuen som fanger det trådløse net i huset. Jeg har et spørgsmål ang netværket...jeg har satelittv via paradol og min dreambox står ved siden af...er det muligt at sætte et netværkskabel i boxee'en og over i min dreambox, så dreamboxen får netværk fra boxee'en...det vil spare mig en del roderi på loft og trækning af kabel...

mvh
JesperWink
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 18:40
Næ, men et trådløst accespoint med switch som denne :http://www.netgear.com/wn2500RP#two
Dette muliggører, at der kan forbindes 4 enheder med kabel ( lange kabler skal ikke trækkes ), da signalet sendes/modtages trådløst.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesper1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 18:57
Ja tak for svaret, men det var ikke lige det jeg mente...jeg har accespoint, men det hjælper jo ikke da min dreambox ikke kan modtage trådløst kun via kabel..så det hjælper ikke noget
Til top
Mike-Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike-Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 19:24
Jeg er ret sikker på der er muligheder i en Airport Express Base station til 749,-
Jeg mener du kan modtage det trådløse, med den og sende det videre via. LAN kabel.
Er ikke 100% sikker, men der er helt sikkert mere info på google. Søg på "Airport Express Wireless Bridge", eller "Airport Express Wireless Repeater" :)
Samsung UE46D7005
B&W CM7
Denon 3312
Boxee Box
Sonos
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af jesper1234 jesper1234 skrev:

Ja tak for svaret, men det var ikke lige det jeg mente...jeg har accespoint, men det hjælper jo ikke da min dreambox ikke kan modtage trådløst kun via kabel..så det hjælper ikke noget
Læs hvad jeg skriver, og se enheden på linket.
Det er et trådløst accespoint, med kabeludtag til 4 enheder.
Hvad er det værd at hjælpe, når man ikke læser indlæggene til fulde.

Redigeret af JeTex - 17-Oktober-2012 kl. 19:31
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesper1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 18:48
Nå ja..fik vist læs ligt hurtigt, har fundet en billig løsning...VONETS TRŏDL؝S Dongle til DreamBox typer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu