|
Boxee på bærbar. Fylder ikke hele skærmen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hot_fifty ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2012 kl. 01:11 |
Hej
Har netop solgt min popcorn c200 da den var for dyr til mit behov og brugte den stortset aldrig. Nu er jeg ved at få noget HTPC software til at køre på min bærbar og synes godt om Boxee´s software. Den afspiller fint alt det jeg smider efter den, men når filmen afspiller fylder den ikke hele skærmen. specielt i højre og venstre side, altså ikke bund og top. Men zoomer jeg eller vælger original størrelse så mangler der noget af underteksterne. Køre 1920x1080 60Hz på begge, altså både bærbar og TV. Nogle der har samme problem eller ved hvad jeg kan gøre. Måske jeg bare kan bruge XBMC? Har også lejet med MediaPortal men synes det er for avanceret. Ps når jeg er menuen i Boxee som fylder den fint hele billeder. Køre 16:9 både på bærbar og over på TV, og problemet er både på bærbar og på tv skærmen. Redigeret af hot_fifty - 19-Januar-2012 kl. 01:14 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du været indet i Grafikkort indstillingerne og tilpasse billedet til den externe skærm (TVet).?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hot_fifty ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
ja. billedet passer, det kun når jeg afspiller film i Boxee softwaren. Selve menuen er også helt ud til kanterne. Så tror det er noget i software, men har prøvet alle resolutions og zoom, scale osv.
hmm. Har også kigget i mine gfx indstillinger, er som de skal være vil jeg mene
|
|
![]() |
|
prøver lige XBMC og se om der er samme problem
|
|
![]() |
|
i XBMC virker det perfekt. men kan meget bedre lide den måde det sat op i Boxee med covers osv. Prøver lige at lege med XBMC
|
|
![]() |
|
men i Boxee programmet virker trailere osv fint i fullscreen, det når jeg bruger min egen filmsamling at den ikke laver fullscreen. det 720p 1080p osv.. Hmm synes det underligt
|
|
![]() |
|
altså trailere køre fint i Fullscreen, det er mkv filer, iso filer osv. der ikke scaler fuldt op?
Nogle der kender til det problem? har ikke problemet i XBMC eller MP, men er mere til Boxee´s enkelthed og udseende. Har prøvet at google rundt, http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=50455 Der åbenbart mange der har problemet. prøver en ældre version
Redigeret af hot_fifty - 19-Januar-2012 kl. 16:05 |
|
![]() |
|
det var den nye version 1,5 der havde bugs. 0,9 køre upåklageligt.
Over and out:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |