|
Boxee streaming problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2012 kl. 18:19 |
Hejsa,
Jeg har købt mig en Netgear Ready Nas Duo et eller andet, som i øvrigt er noget være skrammel, som jeg ikke kan få til at lave backup af ting på min pc.. Nå nok om det. Jeg er ved at lægge alle mine DVD og BD film over på min NAS, så jeg kan streame dem til min ny indkøbte Boxee boks fra D-Link. Jeg bruger DVDFab8 som også kan rippe BD skiver. Jeg vælger følgende Blu-Ray Copy - Main Movie - Vælger herefter undertekster og audio spor, og får den rippet. Herefter ligger jeg den over på min NAS. MEN MEN MEN! Når min Boxee så skal have fat i skidtet, så er den gal. Den vil simpelthen ikke finde dem. Men går jeg ind og browser i de forskellige mapper og undermapper, så kan jeg godt afspille. Den kommer bare ikke selv op med titel, cover, informationer osv. Nogle der ved hvor jeg laver fejlen? For det må være en fejl 40.?
|
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der ved noget om dette?
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 631 |
HAR du givet tilladelse på boxee og krydset af i film i settings osv?
|
|
TV:LG 77" C4
Receiver: Denon AVRX2800H Surround: Dali OBERON ONWALL PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Har selv en boxee box og den kan godt være et kvaj til at administrere og sortere titler/covers. Du kan dog selv sorte ved at lave oprette en mappe med selve .iso filem( eller hvad det nu er et format du bruger ) og en folder.jpg som er det cover du har downloadet fra f.eks. via cdcovers.cc. Alternativt kan du ; når du manuelt browser efter filer gå ind i "Unidentified videos" lige under din enhed i " my sources "
og lave en automatisk søgning efter covers hvorefter din film nu vil figurere i oversigten. Det er dog ikke altid at boxee selv kan finde de rigtige covers. Et kæmpe lack i en ellers gennemført afspiller som bare afspiller alle formater. Har selv vænnet mig til hvergang bare at gå ind at browse manuelt når jeg skal se en film på min NAS og det virker fint for mig:-) |
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
Jeg oplever slet ikke alle de fejl folk beskriver med at Boxee ikke finder eller navngiver film eller serier.
Jeg har sat Boxee til at scanne det drev hvor mine film nu ligger og ALLE film er navngivet i henhold til dette: http://support.boxee.tv/entries/325263-naming-conventions |
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Okey.. det er da positivt.
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 631 |
|
|
|
![]() |
|
Så vidt jeg kan forstå, så skal der være punktummer
|
|
![]() |
|
sgu mystisk... men er det mapperne eller filerne?
|
|
|
![]() |
|
Filerne, som jeg læser det
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Samme her, har oplevet enkelte gange at den ikke kunne men så har det også været lidt mere eksotiske ting. |
|
![]() |
|
cool nok, jeg har nok +200 film den burde have fundet.... men er nok mangel på ......
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |