recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee streaming problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee streaming problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee streaming problemer
    Sendt: 12-Februar-2012 kl. 18:19
Hejsa,

Jeg har købt mig en Netgear Ready Nas Duo et eller andet, som i øvrigt er noget være skrammel, som jeg ikke kan få til at lave backup af ting på min pc.. Nå nok om det.
Jeg er ved at lægge alle mine DVD og BD film over på min NAS, så jeg kan streame dem til min ny indkøbte Boxee boks fra D-Link.

Jeg bruger DVDFab8 som også kan rippe BD skiver. Jeg vælger følgende
Blu-Ray Copy - Main Movie - Vælger herefter undertekster og audio spor, og får den rippet.
Herefter ligger jeg den over på min NAS.

MEN MEN MEN! Når min Boxee så skal have fat i skidtet, så er den gal. Den vil simpelthen ikke finde dem. Men går jeg ind og browser i de forskellige mapper og undermapper, så kan jeg godt afspille. Den kommer bare ikke selv op med titel, cover, informationer osv.

Nogle der ved hvor jeg laver fejlen? For det må være en fejl 40.?
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 21:02
Slet ingen der ved noget om dette?
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 15:20
HAR du givet tilladelse på boxee og krydset af i film i settings osv?
TV:LG 77" C4

Receiver: Denon AVRX2800H
Surround: Dali OBERON ONWALL

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 19:50
Har selv en boxee box og den kan godt være et kvaj til at administrere og sortere titler/covers. Du kan dog selv sorte ved at lave oprette en mappe med selve .iso filem( eller hvad det nu er et format du bruger ) og en folder.jpg som er det cover du har downloadet fra f.eks. via cdcovers.cc. Alternativt kan du ; når du manuelt browser efter filer gå ind i "Unidentified videos" lige under din enhed i " my sources "
og lave en automatisk søgning efter covers hvorefter din film nu vil figurere i oversigten. Det er dog ikke altid at boxee selv kan finde de rigtige covers.
Et kæmpe lack i en ellers gennemført afspiller som bare afspiller alle formater. Har selv vænnet mig til hvergang bare at gå ind at browse manuelt når jeg skal se en film på min NAS og det virker fint for mig:-)
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 13:00
Jeg oplever slet ikke alle de fejl folk beskriver med at Boxee ikke finder eller navngiver film eller serier.

Jeg har sat Boxee til at scanne det drev hvor mine film nu ligger og ALLE film er navngivet i henhold til dette: http://support.boxee.tv/entries/325263-naming-conventions
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 13:34
Okey.. det er da positivt. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Jeg oplever slet ikke alle de fejl folk beskriver med at Boxee ikke finder eller navngiver film eller serier.

Jeg har sat Boxee til at scanne det drev hvor mine film nu ligger og ALLE film er navngivet i henhold til dette: http://support.boxee.tv/entries/325263-naming-conventions
er det mapperne eller filerne der skal omdøbes? eller begge eller kan man nøjes med en af dem? u know? Har lige rettet alle filer til selve titler uden punktumer osv. det kunne den sgu ikke finde ud af :-(

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 07:38
Så vidt jeg kan forstå, så skal der være punktummer

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 10:07
sgu mystisk... men er det mapperne eller filerne?

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 14:04
Filerne, som jeg læser det
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Samme her, har oplevet enkelte gange at den ikke kunne men så har det også været lidt mere eksotiske ting.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 15:16
cool nok, jeg har nok +200 film den burde have fundet.... men er nok mangel på ......

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu