|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 16-April-2011 kl. 14:26 |
|
Hejsa
Som overskriften siger kigger jeg pt. efter en ny mediastreamer. Jeg har du svært ved at overskue pro's & con's ved de forskellige maskiner. Jeg har følgende krav/behov: - Afspilning af film fra NAS - jeg har en synology 210J (Det kan de fleste vel ) - Et godt og hurtigt interface, med coverart samt meta-data fra imdb el. lign. - Afspilning af Youtube videoer - Streaming fra DR's hjemmeside (ikke nødvendigvis DRNU) Hvilke maskiner lever op til disse krav? Jeg ved godt der findes hundrevis af tråde med de enkelte maskiner. men det er meget uoverskueligt at sortere i al den info.
Jeg håber i kan hjælpe mig! |
||
![]() |
||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
|
Jeg har en Boxee Box, streamer fra en Synology DS210+ og bruger den til samme ting, som du skal, og det fungerer sublimt. UI er nem at bruge og flot IMO. Der er en App, som fungerer fint med DR. Du går ikke galt i byen med en BB.
|
||
![]() |
||
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
|
Tak for responsen.
Jeg hælder umiddelbart også mest til boxee. Tasteturet bag på fjernbetjeningen virker som en genial feature samtidig med at boxee internet del er mindre låst end Live Hub'ens. Synes jeg læste noget med at Boxee skal genindlæse alle meta-data hver gang man har haft den slukket - kan det virkeligt være rigtigt???
|
||
![]() |
||
barelyadraft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
Jailbreaket Apple TV 2 med XBMC vil være ideelt. Det kører jeg med i samme setup som du bruger (trådløst til fra min NAS) og det virker upåklageligt. Streaming op til 720p uden det hakker med et .N trådløst og den kan alt det du beskriver den skal kunne, inkl at se DR (addon til XBMC)
|
||
![]() |
||
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
|
Er brugerinterfacet og mulighederne i en Boxee Box fuldstændig identisk med dem man har når man har installeret Boxee på en PC el. Mac?
F.eks. har jeg lige tilføjet et repository (tror jeg det hedder) fra TermiDK hvor man får DR.NU, DR Bonanza og DR Pirat TV. Kan man f.eks. også det hvis man køber D-links Boxee Box?
|
||
Venlig hilsen
Jan |
||
![]() |
||
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
|
Men der er da stadigvæk problemer med iso understøttelse ?
|
||
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
||
![]() |
||
barelyadraft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
Korrekt. Et alternativ til BoxeeBoxen, hvis du hellere vil køre XBMC, kunne være Xtreamer Ultra (Se her).
Redigeret af barelyadraft - 17-April-2011 kl. 17:13 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |