recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrikm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Februar-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee
    Sendt: 28-Februar-2012 kl. 18:33
Hej jeg overvejer at købe en Boxee Box, og har derfor et par spørgsmål til browser delen.
Er det f.eks muligt på sin Boxee at se tv fra http://www.tv-links.eu f.eks ??
Til top
Henrikm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Februar-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 13:54
Er der slet ikke en venlig sjæl med en boxee, som kan fortælle om det er muligt??
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 17:33
Jeg ved at f.eks Voddler ikke virker i browseren. Mener det er pga. manglende flash? Boxee er stærkest i lokal streaming og ellers er der lavet apps til forskellige tjenester. Men jeg kan da lige prøve at taste URL´en i browseren og vende tilbage...
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 17:45
Hmm. Kan sagtens komme ind på siden og vælge noget jeg vil se, men den ser ikke ud til at have det plugin der skal til for at afspille. Og man kan umiddelbart ikke installere det givne plugin.
Boxee sender dog opdateringer ud fra tid til anden, så du kan håbe på at de retter problemer som dette.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 17:49
Personligt syntes jeg dog at browser-delen er ubrugelig og ligegyldig. Jeg kan slet ikke forstå at den skal være der. Også fordi der ikke er peg og klik funktion i remoten. Istedet skal der scrooles med cursoren rundt på diverse sider med navigations knappen. Men det er bare min mening, og jeg tror at man kan downloade apps til bl.a. Android hvor man så kan bruge telefonen som "mus".

Redigeret af buenso80 - 02-Marts-2012 kl. 17:52
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu