|
Boxee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrikm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2012 kl. 18:33 |
Hej jeg overvejer at købe en Boxee Box, og har derfor et par spørgsmål til browser delen.
Er det f.eks muligt på sin Boxee at se tv fra http://www.tv-links.eu f.eks ?? |
|
![]() |
|
Henrikm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ikke en venlig sjæl med en boxee, som kan fortælle om det er muligt??
|
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Jeg ved at f.eks Voddler ikke virker i browseren. Mener det er pga. manglende flash? Boxee er stærkest i lokal streaming og ellers er der lavet apps til forskellige tjenester. Men jeg kan da lige prøve at taste URL´en i browseren og vende tilbage...
|
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Hmm. Kan sagtens komme ind på siden og vælge noget jeg vil se, men den ser ikke ud til at have det plugin der skal til for at afspille. Og man kan umiddelbart ikke installere det givne plugin.
Boxee sender dog opdateringer ud fra tid til anden, så du kan håbe på at de retter problemer som dette. |
|
![]() |
|
Personligt syntes jeg dog at browser-delen er ubrugelig og ligegyldig. Jeg kan slet ikke forstå at den skal være der. Også fordi der ikke er peg og klik funktion i remoten. Istedet skal der scrooles med cursoren rundt på diverse sider med navigations knappen. Men det er bare min mening, og jeg tror at man kan downloade apps til bl.a. Android hvor man så kan bruge telefonen som "mus".
Redigeret af buenso80 - 02-Marts-2012 kl. 17:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |