|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
||
nu er det nok fordi de har fjernet shoutcast motoren. xbmc er jo i gang med at pluginificere alt, og det er en af de ting der er røget i plugin-kategorien så man selv skal installere det ud fra deres "marked".
|
|||
![]() |
|||
Pirart ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2010 Sted: 57 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
||
Jeg har villet købe boxee boxen eller google' s tv box, såsnart muligt, men hvis internetradio ikke virker på den(m), så venter jeg, til der kommer en løsning.
|
|||
![]() |
|||
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
||
Hvordan ligger dine film ? Mine er fulde back-ups , så det er hele DVDen (evt minus norske, svenske etc. lydspor). Det klarer mediaplayer og VLC fint. Boxee skovler rundt i det, underteksterne er i en hæslig selvlysende gul, DVD menuerne kan den ikke spille og slet ikke håndtere at filmen (som på oprindelige plade...) typisk ligger i flere filer. Jeg kunne selvfølgelig klippe den om til divx, MPEG4 eller bare lave en enkelt ren MPEG2 fil - men hvorfor skulle jeg ? Det passer mig egentlig bedst at have en "fuld" DVD liggende. |
|||
![]() |
|||
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
||
Problemet med Boxee Box i DK er IMHO at det er en motorsav i et land uden benzin.
Hvorfor bekymre sig om at rode med at konvertere hele sin DVD og CD samling til et digitalt medie og få det lagt ned på et fælles drev, når man bare kan få flixster og spotify, og for et beskedent abonnement have hele verdens musik og film samling..... Det er ikke vel desværre ikke Boxee GUIen der er dårlig (tværtimod) - det er danmark der (bogstavelig talt) er old nordisk. Det rager dem fornuftigvis langsomt at optimere samspillet med lokale medier, når kundegrupperne i de store lande for længst har forladt dem til fordel for skyen. Vi andre må ud og kigge os om efter en pænt optimeret sten-økse. Redigeret af Bric - 02-November-2010 kl. 22:01 |
|||
![]() |
|||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
||
Under settings kan du sætte hvordan underteksterne skal se ud i Boxee.
|
|||
![]() |
|||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
||
Jeg syntes også det er lidt tvivlsomt at den oploader informationer om det man ser til deres servere. |
|||
![]() |
|||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
||
Pladder. Det er et kapacitets spørgsmål. Desuden så kører den Android, og så næste update af ANdroid er ude vil Google TV få markedet og man kan hente alle mulig apps og installere. Bla, de ports der allerede er lavet af mmpeg og mplayer apps, så vil de kunne spille alt muligt. (Eller hvad med nogle af de bittorrent klienter som ligger på Android Market - så vil dit TV selv kunne downloade stads)
De "aftaler" består i at man har overtalt et par websites om ikke at blokere den (andre, som fx de amerikanske tv netværks er gået i panik og blokere for den)
Xbox er et spille konsol, som nogen forsøger at bruge til andre ting. Boxee Box er en medie streamer, og Google TV er en internet browser i det tv - med alt hvad det in bærer og da de ikke er apple har den også flash- |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har du fået fat i en tidlig udgave af D-Links Boxee Box? Eller er det kun softwaren på PC?
Heh, Chefen for Boxee har sagt i et interview at man da muligvis laver en version af Boxee til Google TV (som jo er en platform)
Måske er WDTV Live'en lige noget for dig i stedet? Den har ikke det vilde net, men den kan spille en lang række af formater fra dit eget netværk, via windows shares, DNLA, eller USB. Den kan du få fra Dustin for 749 kr. |
|||
![]() |
|||
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() |
||
Jeg har ikke selv testet Boxee softwaren eller maskinen, men kan den ikke afspille iso filer og mkv filer ?
og hvad med DVD menuer ? understøtter den heller ikke det ?
|
|||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|||
![]() |
|||
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
||
Hej
Jeg mener Alt OM Data har lavet en mini test Boxww boksen
|
|||
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Den version af Boxee jeg har prøvet af er en (beta) version til Windows, der kan downloades fra deres web-site.
Trods talrige forsøg kan jeg ikke få den til at afspille iso-filer på en fornuftig måde, og dvd menuer kan man godt glemme alt om. Lidt underligt da jeg, forsøgvis, også har downloadet standardversionen af XBMC og den klarer det problemfrit..... Overvejer i øjeblikket primært WD TV Live HUB eller Asus Oplay Air . Den sidste har, ligesom Boxee Box, den store fordel at der er wifi indbygget, noget jeg gerne vil bruge til mine billeder og musikfiler (filmene planlægger jeg at lægge på en bærbar harddisk direkte tilkoblet medieafspilleren). Når jeg ikke endnu helt har opgivet Boxee Box er det fordi den har den (store) fordel at en android telefon kan bruges som remote, dermed kan den også potentielt kan bruges som afløser for squeezebox eller sonos - hvis de altså lige får styr på deres playlister og internet radio. |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
||
@Kermode
Nej du er fuldkommen galt på den du. Når du sender en box på markedet er der kun 1 eneste tng der tæller - CONTENT IS KING - og dem der kan få adgang til mest indhold er dem der har de bedste kort på hånden. Du omtaler det som en "række websites" - du skal være opmærksom på at disse "websites" drives af firmaer der har ALT for mange nuller i deres omsætning, og sådan er det bare. Det er cool cash og det har INTET at gøre med at der bliver lukket af for nogle få IP-ranges. Det er ganske enkelt fordi netværkene i USA IKKE laver bare lige laver aftaler og DERFOR SKAL de blokere ip-ranges. Hvad angår XBOX 360 - så er og har det ALTID været en multibox, men fordi MS ikke har tilbudt andre muligheder så har de fleste brugt den til spil. Og MS har haft streaming tjenester i tankerne fra dag 1 tro mig, det har faktisk været en af de største muligheder som de selv har haft i tankerne til distribution af indhold. Det er nemlig den eneste måde de kan få lov at komme med ind i det marked og få en bid af kagen. og de ER begyndt så småt at lege med streaming delen nu. men tjek denne video fra 2008! http://channel9.msdn.com/Blogs/Tina/Show-me-your-Extender som sagt - det er noget de selv har villet have den til at være fra starten af! |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |