recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxee

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2010 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af Ulvaren Ulvaren skrev:

Hej
 
Jeg mener Alt OM Data har lavet en mini test Boxww boksen


http://www.altomdata.dk/boxee-box-giver-internet-i-tvet
Ubrugeligt. Du kan lige så godt læse product resumet på dustin.

Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 00:26
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@Kermode
Nej du er fuldkommen galt på den du.


Næppe.

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:


 Når du sender en box på markedet er der kun 1 eneste tng der tæller - CONTENT IS KING -


For dem som vil have sådan en box, for os andre er det irrelevant. Nu ved jeg ikke hvad du taler om da du ikke citerer, men hvis det er googles browser, så er jeg sgu da ligeglad med om ABC blokere dem eller ej, de blokere i forvejen Danmark.

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:


 og dem der kan få adgang til mest indhold er dem der har de bedste kort på hånden. Du omtaler det som en "række websites"


Jeg kan ikke se jeg nogen steder bruger udtrykket 'række websites'

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:


- du skal være opmærksom på at disse "websites" drives af firmaer der har ALT for mange nuller i deres omsætning, og sådan er det bare. Det er cool cash og det har INTET at gøre med at der bliver lukket af for nogle få IP-ranges. Det er ganske enkelt fordi netværkene i USA IKKE laver bare lige laver aftaler og DERFOR SKAL de blokere ip-ranges.


Jeg fatter intet af hvorfor du siger det, du kunne lige så godt skrive Lars Løkke Rasmussen er statsminister, solen er varm og Mickey Mouse er en tegnet mus. Og? Ja store gårdige firmaer som holder fast i en døende model blockere en stadig voksende gruppe af net streamere - og?
Som repræsentanter for Google selv har sagt, det er op til diverse websites om de vil blokere dem - i sidste ende er det kun websitene det går ud over.


Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:


Hvad angår XBOX 360 - så er og har det ALTID været en multibox, men fordi MS ikke har tilbudt andre muligheder så har de fleste brugt den til spil.


Hørte lige at 40% (!!!) af XBOX ejer *aldrig* har spillet spil på den i USA - utrolig. Men så har de jo også adgang til en masse ting, fx Zune netværket og det utrolige Netflix (for ca 43 kr om måneden kan man 24 timer i døgnet streame film og TV serier helt lovligt - det er ikke overraskende så populært at i aften timeren i USA lægger de beslag på 20% af alt internet brug)

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:


 Og MS har haft streaming tjenester i tankerne fra dag 1 tro mig, det har faktisk været en af de største muligheder som de selv har haft i tankerne til distribution af indhold. Det er nemlig den eneste måde de kan få lov at komme med ind i det marked og få en bid af kagen. og de ER begyndt så småt at lege med streaming delen nu. men tjek denne video fra 2008! http://channel9.msdn.com/Blogs/Tina/Show-me-your-Extender
som sagt - det er noget de selv har villet have den til at være fra starten af!


Nej tak. Men syntes det er meget mere interessant at de kan bruge Kinect til at lave profilering af dem som sidder foran den, og bruge det til reklame targeting (Der er børn i denne familie; vis børne reklamer. Det er en kvinde, vis kvinde reklamer. Under en fodboldt kamp - dem der ser er fan af hold A - vis reklamer for hold As merchandise)

Ikke at de gør. Ikke at de vil. Men de kan (ifølge dem selv på en reklame messe forleden).

Fagre ny verden.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu