recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christophersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-December-2003
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee
    Sendt: 27-Marts-2011 kl. 01:31
Hej.
Jeg har netop købe en Boxee, men har problemer med at se mine filer på mine computere - både pc og Mac. Når jeg vælger en pc eller Mac, så bliver jeg bedt om at anføre hhv. username og password. Hvilket username og password er det ? Er det mit brugernavn og kode til den enkelte pc/Mac eller username og password til selve Boxee? Lige meget hvad jeg skriver kan jeg ikke komme videre....

Håber meget at I kan hjælpe...lidt surt at bruge kr. 1.900 og ikke kunne komme videre...

mvh

Jesper
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 10:33
du skal bruge brugernavn (På Mac er du fx det du hedder i din homefolder, det kan være Jesper, Admin eller hvad du har valgt at kalde dig) og password på mac er det password du skal taste ind hver gang du fx installerer et program. Husk også at aktivere arkivdeling under deling i indstillinger på mac. Ellers kan jeg anbefale dig en NAS. De koster fra 600 kroner og op og så er du fri for at have computeren tændt.
Til top
Christophersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-December-2003
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2011 kl. 00:05
Takker for svaret - den del virer nu.

Men til gengæld oplever jeg noget meget mærkeligt. Efter lidt tid så forsvinder dels navigationslyden (de små lyde når jeg bruger fjernbetjeningen) og så forsvinder lyden på mine musikfiler også - men der er stadig lyd på mine videoer. Jeg skal genstarte boksen for at lyden virker igen.

Er der nogle andre som har oplevet dette?

mvh

Jesper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu