|
Boxer CA-Modul |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2012 kl. 13:29 |
Hey gutter. Jeg må nok indrømme, at jeg er lidt på bar bund her. Jeg har købt et boxer tv2 kort i sidste uge, og det virkede som sådan fint nok den første uges tid. Idag forsvandt signalet på alle dvb-t kanalerne, og efter flere mislykkede kanalsøgninger, var der stadig intet signal. Jeg fik så den idé, at det måske kunne være ca-modulet fra Boxer der var skylden, og ganske rigtigt. Så snart jeg tog modulet ud af mit tv, kom signalet igen. Når jeg så sætter det i igen, forsvinder signalet igen. Er der nogen der har bare en anelse om, hvad fanden der kan være galt her? ![]() På forhånd tak!
![]() |
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du talt med BOXER ??
En opdatering af dit CA-mondul - måske - via menu på dit TV Lynge
![]() |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |