|
Boxer, ekstra kort - elgiganten? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
quitte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2012 kl. 08:25 |
Hej,
kan se at elgiganten har det absolut billigste CI+ modul: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-og-radio/antenne-og-ca-modul/CAMOD99405/ci-modul-til-boxer-tv Jeg har Boxer i forvejen og ønsker at få lavet et ekstra kort. Kan jeg bestille ovenstående modul online, afhente det i butikken og få dem til (vigtigt: med det samme) at få lavet et ekstra kort? På forhånd tak Torben
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil jeg mene du kan,har været tilbudt det samme hos Fona.
Hvorfor går du ikke bare i Elgiganten og får det lavet med samme |
|
![]() |
|
quitte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 55 |
Tak :) - de åbner kl. 10 og gider ikke køre derud hvis ikke det kan lade sig gøre.
mvh Torben
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Vil da tro at du kan få den til samme pris,som på nettet. Mvh. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Der går som regel lidt tid inden varen kan afhentes.
Hvis den er på lager. Max et par timer. Og når der står internetpris. Ja så skal den bestilles på nettet for at få det til den pris.Redigeret af Mufti - 24-Marts-2012 kl. 09:15 |
|
![]() |
|
Babeh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Ellers har Bilka dem til samme pris uden du behøver at købe det over nettet ved jeg. Kræver selvfølgelig du bor i nærheden af en :)
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Det er normal prisen i bilka.. Og de åbnede her kl 8..
|
|
![]() |
|
Cool, er på vej i den lokale Bilka.
Fantastisk, tak for hjælpen gutter :) mvh Torben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |