|
Boxer Flex4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2013 kl. 08:41 |
Ved at dimse rundt på Boxers hjemmeside, faldt jeg pludseligt over et produkt jeg slet ikke var klar over de tilbød - og som Boxer ikke lige reklamerer meget med.
Boxer Flex4 til 139,- om måneden, fire valgfrie kanaler (minus visse kanaler) som man frit kan skifte hver måned Flex4 |
|
Steen
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
Redigeret af turbo2 - 18-Juli-2013 kl. 11:20 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Prøv at klikke på Flex4 i første indlæg....
Klaus |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Hej Turbo2. Prøv at klikke på det røde 'Flex4' Men ellers er linket her: Hilsen Carsten. Der var en der var hurtigere end mig.
Redigeret af csell - 18-Juli-2013 kl. 11:22 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Måske, jeg skulle slå turboen fra...
![]() |
|
![]() |
|
suman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2013 Status: Offline Point: 1 |
Unfortunately, Channel 5 also starting to show football matches so you will also need to have it, they began at least in the last season do not know if they do this ....
learnspanishtoday http://learnspanishtoday.com/ Testking BH0-006 Testking BH0-006 Testking ccie security Testking ccie security Testking 000-106 Testking 000-106 Redigeret af suman - 22-August-2013 kl. 09:46 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |