|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronning ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 06-Marts-2009 kl. 10:11 |
Hejsa! Jeg har tænkt mig at anskaffe mig et PX80 - det fjernsyn alle de andre har http://www.boxertv.dk/pub/5582/GodkendteIDTV.pdf (PDF-fil) Her er det ikke på - betyder det at man slet ikke kan bruge et boxer-kort i fjernsynet, eller bare at de ikke yder support på eventuelle problemer? Jeg ved godt at det ikke er fuld HD, men altså, virker det sammen med et boxer-kort eller ej? Det er mit spørgsmål Evt. andre forslag til et fjernsyn jeg kan købe i stedet, og som er på boxer's liste? Mvh |
|
Mvh
Morten Nielsen |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
Det gør det ikke, da det ikke har indbygget MPEG4 tuner. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Ronning ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Ok :-) Tak for et kort og præcist svar Har du nogen forslag til andre fjernsyn i ca. samme prisklasse der er boxer-godkendte? Mvh |
|
Mvh
Morten Nielsen |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Vent en måneds tid til de nye Panasonic modeller kommer i butikkerne - de er boxer godkendte (hvis du køber en dansk model).
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |