|
Boxer harddisk optager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Boxerguy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2021 Sted: Syddanmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2021 kl. 22:40 |
Jeg har brugt Boxer i mange år og vil gerne have skiftet min harddiskrecorder med noget mere moderne - hvis muligt. Jeg bruger stort set kun at modtage TV via antenne med min Humax samt at optage.
Min kommende HDD-recorder skal kunne - lige som den jeg har nu - følgende: - optage 4 programmer på en gang (f.eks. 2 kodede og 2 ikke kodede). - spole tilbage i den udsendelse du ser her og nu, - kunne optage programmer en uge frem i tiden, både som enkeltudsendelse og som serie. Nogen forslag til hvad jeg skal kikke efter (som er Boxer compatibel)?
|
|
Mvh
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VU+ Duo 4K SE kan alt det du søger og langt mere til. Kræver en ekstern harddisk til at optage på: https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/200898047_-duo-4k-se-1x-dvb-t2-dual-tuner-vu.html Et alternativ kunne være Dreambox DM920 ultraHD: https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/5883778_-dm920-uhd-4k-1x-dvb-c-t2-dream-multimedia.htmlFlemming
Redigeret af fltk - 18-Februar-2021 kl. 07:50 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4755 |
Hej. Det du skal kigge efter er en Boks med plads til TO dobbelte DVB-T2/C tunere, for 4 samtidige kanaler. En eller to CI moduler. Alt efter hvor mange kanaler du vil kunne afkode i realtime? Den firmware (Image) der passer dig bedst, og som opfylder dine krav. Det er IKKE alle der vil gøre det. De rigtige Boxer TV kort, der evt. vil kunne decode 2 kaneler samtidigt. Læs mere i følgende link: Dreambox DM920 Test: Test: Optag kodet – afkod i standby med VU+ tv-boks: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 18-Februar-2021 kl. 11:22 |
|
![]() |
|
Boxerguy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2021 Sted: Syddanmark Status: Offline Point: 14 |
Mange tak :)
|
|
Mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |