recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer HD box alternativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer HD box alternativ

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
topgun Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Januar-2013
Sted: Stakroge
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér topgun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer HD box alternativ
    Sendt: 20-Januar-2013 kl. 11:47
Hej

Jeg har søgt og søgt herinde og fundet en del der har spurgt i stil med hvad jeg mangler svar på, men det er ikke helt lykkedes for mig at blive klogere....
Så beklager hvis svaret er her et sted, jeg har ikke kunnet finde det.

Vi overvejer at skifte vores dyre Viasat abonnement ud med Boxer.

Mit spørgsmål er så, har jeg et alternativ til deres HD-Harddiskoptager Sagemcom RTI90-320HD ?
http://www.boxertv.dk/produkter/Modtagerudstyr/Sagemcom-RTI90-320HD/

Det skal virke, altså ikke noget med PC osv. Stabilitet og brugervenlighed vil jeg ikke gå på kompromis med. Optimale en anden box som kan optage ukrypteret, så jeg kan gemme optagede udsendelser på min NAS. Men ved ikke om det er muligt. Man skal kunne se 1 program og optage et anden (2 tunere). Til sat kan man få Dreambox, findes det i en udgave som virker med Boxer, altså DVD-T2 ?
Eller et lignende produkt måske ? (Det skal siges at jeg intet kender til Dreambox ud over jeg ved det findes)
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af topgun topgun skrev:

Hej

Jeg har søgt og søgt herinde og fundet en del der har spurgt i stil med hvad jeg mangler svar på, men det er ikke helt lykkedes for mig at blive klogere....
Så beklager hvis svaret er her et sted, jeg har ikke kunnet finde det.

Vi overvejer at skifte vores dyre Viasat abonnement ud med Boxer.

Mit spørgsmål er så, har jeg et alternativ til deres HD-Harddiskoptager Sagemcom RTI90-320HD ?
http://www.boxertv.dk/produkter/Modtagerudstyr/Sagemcom-RTI90-320HD/

Det skal virke, altså ikke noget med PC osv. Stabilitet og brugervenlighed vil jeg ikke gå på kompromis med. Optimale en anden box som kan optage ukrypteret, så jeg kan gemme optagede udsendelser på min NAS. Men ved ikke om det er muligt. Man skal kunne se 1 program og optage et anden (2 tunere). Til sat kan man få Dreambox, findes det i en udgave som virker med Boxer, altså DVD-T2 ?
Eller et lignende produkt måske ? (Det skal siges at jeg intet kender til Dreambox ud over jeg ved det findes)

Det er ikke småting du efterlyser
Jeg tror du skal denne vej, læs

link:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=99905&title=miraclebox-9-octagon-1028-mfl
E.L.
Til top
topgun Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Januar-2013
Sted: Stakroge
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér topgun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 17:17
Super, der er masser at læse om. Jeg takker.
Et hurtigt lille spørgsmål, nu jeg har pløjet mig igennem en del sider.
Er der en HD med, eller bruger man en USB disk eller min NAS til at opgage/pause osv på ?

Og så lige et mere. Ud over et boxer kort har jeg så ret i at man også skal investere i 

Boxer TV-Modul CI+ HD ?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 18:11

Er der en HD med, eller bruger man en USB disk eller min NAS til at opgage/pause osv på ?

Og så lige et mere. Ud over et boxer kort har jeg så ret i at man også skal investere i 
<h3 style="margin: 0px 0px 10px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 1.077em; vertical-align: line; color: rgb51, 51, 51; line-height: 1.3em; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;">Boxer TV-Modul CI+ HD ?</h3>

Vi ser lige om en af nørderne reagerer, jeg ved kun lidt
Men ingen tvivl om at det er noget der dur.

Der er HD med
Hvis dit TV har kortlæserudgang på bagsiden ?
Skal du bruge CA-modul hvori kortet isættes
( skal være T2- Boxer modul)

Ellers skal CA-modulet med kort placeres i boxen.

PS.
Hvis du også har en parabolskærm (det har du vel) kan du også tilkoble denne, fordi boxen også har S/S2 tuner indbygget

Desværre kan Panasonic 820 recorder ikke bruges, da den ikke fås med T2 tuner...endnu ( ellers skulle du købe dennne)

Har du alternativ overvejet at beholde sattelit, skifte til Canal Digital ?
Super godt.fin klalitet
De har den bedste HD box/recorder, og så kan du også anvende
Panasonic 820 Recorder, da den laves til sat.
er se en masser gratis kanaler fra b.la Astra
E.L.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

<h3 style="margin: 0px 0px 10px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 1.077em; vertical-align: line; color: rgb51, 51, 51; line-height: 1.3em; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;">Boxer TV-Modul CI+ HD ?</h3>

Vi ser lige om en af nørderne reagerer, jeg ved kun lidt
Men ingen tvivl om at det er noget der dur.

Der er HD med
Hvis dit TV har kortlæserudgang på bagsiden ?
Skal du bruge CA-modul hvori kortet isættes
( skal være T2- Boxer modul)

Ellers skal CA-modulet med kort placeres i boxen.

PS.
Hvis du også har en parabolskærm (det har du vel) kan du også tilkoble denne, fordi boxen også har S/S2 tuner indbygget

Desværre kan Panasonic 820 recorder ikke bruges, da den ikke fås med T2 tuner...endnu ( ellers skulle du købe dennne)

Har du alternativ overvejet at beholde sattelit, skifte til Canal Digital ?
Super godt.fin klalitet
De har den bedste HD box/recorder, og så kan du også anvende
Panasonic 820 Recorder, da den laves til sat.
er se en masser gratis kanaler fra b.la Astra

Undskyld, ved ikke lige hvorfor teksten er byttet lidt rundt
håber du forstår fremsendte ?
E.L.
Til top
Erland Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Marts-2009
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 20:02
Hej
Der er ikke nødvendigvis harddisk med, når man køber en miraclebox, men der er plads til en internt. Se evt. her http://www.miraclebox.se/uploads/Miraclebox_Table_Aug2012_en.pdf
Camodul og kort ville jeg sætte i miracleboxen, og så bare bruge tv'et som skærm.
Mvh. Erland
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu