recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer HD på Pana VT20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer HD på Pana VT20

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 17:32
Hos mig er det modsat: Jeg tænder på væggen - tænder fjernsynet med TV'ets fjernbetjeningen. Boksen ER så allerede tændt, men så skal der skiftes kanal - på boksens betjener.

Har selv prøvet, at skulle være "support" for min mor, da hun fik digitalboks, dengang i de glade MPEG2-dage, hvor DR2 kom ud til alle, som kun havde en "kedelig" UHF-antenne. DA var der gang i telefonen: "Hvordan kommer jeg ind på Tekst-TV, og ud igen, og med hvilken fjernbetjening, og med hvilken skifter jeg kanal, og igen hvordan slukker jeg"? Osv. osv... Såeh... Jow jow - det kan nemt ende i noget skidt med "bare" to fjernbetjeninger!Big smile Nu er der så fred igen, fordi hun bor et sted med Kabel-TV.Smile 
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:

Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Enkelt
Løs box med T2, 1 skk. fjernbetjening-- ingen problemer

Der er faktisk store grupper - bla. gamle, syge, blinde og alm. forvirrede - for hvem det er et problem bare at anvende én fjernbetjening.

Lars   Smile 

Du taler lidt mod bedre vidende :

Jeg hverken taler eller skriver mod bedre vidende - end ikke mod lidt bedre vidende.

Jeg har i høj grad selv oplevet, at  for en ældre dam var den eneste løsning et nyt fjernsyn med digitale kanaler indbygget.   

Mine egne fjernsyn tænder ikke via kontakten, men går i 'stand by' -  youSee bokse der slukkes skal også 'tændes' med remoten.

På den side så  synes jeg det er OK, hvis man skal anskaffe et nyt fjernsyn, når begrundelsen derfor er god og i orden.

Lars    Smile

Redigeret af reslfj - 23-Juli-2012 kl. 18:20
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu