recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - boxer kanalerne kan ikke ses
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketboxer kanalerne kan ikke ses

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bch123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: boxer kanalerne kan ikke ses
    Sendt: 03-November-2009 kl. 20:31

Hej efter at have skannet alle kanaler med mit sharp MEG2, er det noget der undrer mig, jeg kan ikke se at den finder de 3 nye dr kanaler eller boxer's kanaler på de nye mux'er.

Jeg ved godt at jeg ikke kan se mpeg4 formatet, men hvorfor viser den ikke kanalerne.

Hvis jeg nu ville købe en MPEG4 modtager hvordan kan jeg så være sikker på at min antenne duer.

Eller er der bare noget jeg har misforstået, man kan godt ærgre sig lidt over at HI-FI klubben ikke gjorde opmærksom på det med mpeg4, da jeg købte kassen for lidt over 2år siden

mvh Bjarne

 

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 01:11
MUX2 med DR Update og de 3 nye DR-kanaler og TV fra Folketinget, og MUX3-MUX5 som sendes af Boxer TV, kræver alle DVB-T MPEG4-udstyr.

Er du interesseret i Boxer TV's tilbud, kan du mod at tegne abonnement få en boks gratis eller nedsat.

Hvis din nuværende antenne er god nok til MUX1-kanalerne (DR1, DR2, TV2 m.m.), er den efter al sandsynlighed også god nok til de øvrige kanaler.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu