|
Boxer: koks i underteksterne |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2012 kl. 09:11 |
||||
Efter en ny kanal søgning i forbindelse omlægningen d.11. januar har jeg nu problemer med underteksterne på de programmer jeg har optaget. Teksterne er små 5 sekunder forud for talen. Dette gælder for TV2 og DR1.
Jeg har en Sagem DTR 94160. Jeg har prøvet at nulstille den til fabriksindstillinger, men det hjalp ikke. Er jeg den eneste? Pft.
|
|||||
![]() |
|||||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Oplevede selv problemer med dobbelte undertekster på 'Homeland' optaget fra DR1 i onsdags. (samme sagem boks)
Det er som om der både vises indebrændte tekster samtidig med dvb-subtitles på DR1 ???
har aldrig haft problemer med DR HD som altid har haft dvb-subtitles..
|
|||||
![]() |
|||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
||||
På nogle programmer. Undrede mig hvad fanden det var der sket med undertekster på Homeland. For lige inden teksten forsvandt, blev den lige tydeligere ganske kort. Så slog det mig at det var boksens undertekster og indebrændte tekster der drillede og jeg slog subtitles fra. Det gik fint, indtil der bagefter kom Taggart - der som en tussegammel serie underligt nok ikke havde indebrændte undertekster..... Klaus |
|||||
![]() |
|||||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
||||
Problemet er også hvis jeg pauser et program Så er lyd og tekster ude af sync... Er sååååååå træt af Boxer.
|
|||||
![]() |
|||||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
||||
Jeg tror, at du skal rette blikket væk fra Boxer (de har heller ikke ansvar for DR1) og over på Sagem.
Prøv at stille boksen tilbage til firmaindstilllingerne og indlæs kanalerne igen..... Redigeret af miri - 13-Januar-2012 kl. 13:43 |
|||||
miri
|
|||||
![]() |
|||||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
||||
Nu har de også kun haft problemer i snart 2 måneder
![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
||||
Som jeg skriver opstod problemet efter EFTER en kanal søgning, og jeg har også prøvet med fabriks indstilling (se min tidligere post). Problemet er også med Tv2, og den har Boxer vel ansvaret for.
|
|||||
![]() |
|||||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
||||
|
|||||
miri
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Jeg har netop afspillet en Bourne film(DR HD) fra før kanalsøgning, og her er teksten nu også forud for lyden. Hvis jeg optager alle andre kanaler end DR's og TV2 har jeg ikke noget problem. Forslag?
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Det er DVB-underteksterne, der driller - DR1 har sendt med indbrændte undertekster indtil 11/1. Hvis problemet ikke var der før kanalsøgningen, så må det være fw, der er blevet korrupt - prøv derfor at nulstille boks, genindlæs FW og lav kanalsøgning - er FW i øvrigt opdateret?
Hvis det ikke hjælper, så må der være andre med en Sagem-boks, der ved om det er et generelt problem med boksen.
|
|||||
miri
|
|||||
![]() |
|||||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
||||
Jeg har oplevet at de seneste dages optagelser fra disney channel går ud af sync . men stopper jeg optagelsen og starter igen passer lyd og billede.. Jeg har opdateret kanal listen.. og har software 1.2.70
Men det er ikke holdbart. Virkelig irriterende ![]() |
|||||
![]() |
|||||
||||
Jeg har prøvet med stop og start samt pause og start. Lige meget hjælper det.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |