|
Boxer lancerer HD TV |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har de ændret teksten på http://www.boxertv.dk/produkter/Tilvalg-og-Extra-kort/Tilvalgspakker/boxer-hd/
Nu står der, at TV2 HD vil være med i alle basispakker. Samtidig er TV2 logoet fjernet, nu består HD pakken af de tre andre. Der skaber så tvivl om TV2 alene kortet, jeg tror ikke det får HD med, selvom man køber et CI+ modul og DVB-T2 modtager. Jeg er også i tvivl om dem med kampagnepakker får HD. Jeg kender en, der har en Mini kampagnepakke. Jeg har MIX og synes, at 59 kr pr måned er lidt meget for 3 HD kanaler, så jeg tror jeg nøjes med TV2 HD. Redigeret af Ham_Der - 30-Marts-2012 kl. 12:12 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror bare jeg venter for at høre om TV2 HD i Boxer-udgave overhovedet er noget værd
|
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1387 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det samme her. Synes 89 kr/md for 3 HD-kanaler, som man (stort set) i forvejen har som SD, er meget dyrt !
Er iøvrigt spændt på at se hvordan SD-kanalerne ser ud efter 2. april hvor der skal presses et par kanaler ekstra ned i MUX3 og MUX4 ..
|
||
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det har du ret i. |
||
chico
Super bruger Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser frem til TV 2 uden udfald - billeder der fryser og lyd der forsvinder som det første!!
|
||
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
TV2 SD kører stabilt her. Og nu hvor jeg ikke har "den gamle TV2" at sammenligne med, ser kvaliteten tilforladelig ud også. Så for at se lidt morgenTV og Live fra Bremen, behøver jeg ikke HD
|
||
Ham_Der
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er de gået i gang. Til min overraskelse har jeg adgang til hele MUX 5, selvom jeg ikke har abonnement til Canal +.
Jeg synes det ser fint ud, selvom Go´Morgen Danmark måske ikke er den bedste udsendelse at bedømme på. Jeg har også opdaget, at alle Boxer kanaler er åbne pt, og derved kan jeg så se, at sådan en som Nickelodeon til gengæld ligner noget, der er løgn. Er det ikke en af dem der er blevet presset ned i en af de andre MUX? Jeg har opserveret en pudsig fejltagelse, der hvor der på tv'ets kanalliste står ZDF, der kommer Sverige TV4 og omvendt. |
||
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De har nu aktiveret kodning og med CI+ på HD kanalerne
Redigeret af digitalt.tv - 02-April-2012 kl. 12:12 |
||
Ham_Der
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er der lukket igen. Nu har jeg adgang til min Mix pakke samt HD kanalerne. ZDF og Sverige 4 har også byttet plads, så de er på rette plads.
I mine øjne står f.eks TV2 Film HD fint. |
||
urup
Guld medlem Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har læst at en af Boxer strategier netop var at presse børnekanalerne en tand ekstra. Børn er nok mere ligeglade med kvaliteten end voksne i følge Boxer. |
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1387 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ved du om der er 5.1 lyd på de nye HD-kanaler ?
|
||
Ham_Der
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan jeg ikke sige med sikkerhed, jeg har ikke noget sorround anlæg, men i Info Bjælken skriver tv'et HE-AAC. |
||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |