|
Boxer lancerer HD TV |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik du opdateret CI+ modulet i sidste uge? http://digitalt.tv/boxer-ci-cam-opdatering/ Bare et skud i tågen.
|
||
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Boxer sender vist kun 1 udgave i hele landet, så man skal over på den regionale eller SD udgaven af TV 2 for at se regional-tv fra andet end Lorry. Det samme er f.eks. tilfældet på satellit hos Canal Digital og Viasat.
|
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og her i det Nordvestjyske,er TV 2 krypteret det meste af tiden,og alle HD kanaler har Boxer blokeret for.
Har Bumax HD+ og Boxer Mix. Det har dog virket nogle gange i løbet af dagen. Så de er måske ikke helt færdig med deres omlægning. Mvh. |
||
D. Jensen
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har Smit Cam, det var Neotion der kom opdatering til i sidste uge. |
||
fnuggie
Junior bruger Oprettet: 16-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har samme fejl med et neotion ci+
|
||
D. Jensen
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Efter 40 minutters ventetid kunne Boxer support bekræfte at de var bekendt med den fejlkode på Smit modulet og de arbejder på en løsning. |
||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
mine forældre der virker tv2 HD fint, med et boxerkort c+ og et tvet har dvb-t2 tuner kortet er købt i bilka
de har ikke andre kanaler, men de kunne se alle andre kanaler efter omstillingen hvor længe det så vare ved jeg ikke, men de lukker nok hurtigt du får ikke nye HD kanaler med dvb-t Redigeret af xcardman - 02-April-2012 kl. 21:01 |
||
urup
Guld medlem Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
TV 2 leverer kun TV 2 HD med TV Lorry, derfor kan Boxer osv. ikke sende TV 2 HD med andre regioner. Canal Digital og Viasat vil nok heller ikke spilde plads på 8 HD TV 2 kanaler bare for at sende regionerne på satelit, og det eneste Boxer-mux der (tidligere i hvert fald) er opdelt efter TV 2 regionerne er Mux 3. |
||
reslfj
Guld medlem Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er der problemet ligger - MUX 5 følger kun delvist regionerne.
Således sendes mux 5 på samme kanal fra både Hadsten og Hedensted (kanal 55) og fra både Aabenraa og Tommerup (kanal 49).
Men i stedet sendes TV2 regionerne jo i HD fra MUX1, så det er da kun et enket tryk, hvis man ikke vil se Lorry.
Lars
Redigeret af reslfj - 02-April-2012 kl. 21:54 |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad mener du med markering? Der var ingen HD kanaler fra Boxer før i dag. Der var kun DR HD. Her fungerer HD kanalerne fint. Nu er der jo to udgaver af de kanaler, som sendes i HD. Der er f.eks. TV2 og TV2 Danmark HD. Er din boks tilsluttet til tv'et med HDMI. Hvis ikke så ser du ingen forskel fra SD til HD. |
||
peranni
Bruger Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I går kl. 1500 var TV 2 Sport, kanal 6 TV 2 Film markeret med blå ikon med tekst HD, det er de ikke i dag men ekstra kanal med teksten HD er dukket op, det er selvfølgelig færdig resultatet af omlægningen.
Ja!!! der er selvfølgelig HDMI forbindelse. "Mutter" ser film fra Sony TV `et så jeg kan først se om skavanker fra Humax `en har fortaget sig i morgen. |
||
peranni
Bruger Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så har jeg i formiddag vekslet mellem HD kanaler DVB-T2 CI+ og tilsvarende DVB-T CI kanaler.
Jeg er godt nok ikke ekspert til at se afvigelser i farver, men i dagslys vandt DVB-T CI helt klart også på "mutters" seddel. Lige nu er en farveforringelse altså ikke værd at give 60 kr./mdl. for. Jeg prøver lige igen efter mørkets frembrud og måske skal Boxer have flere dage til at finpudse. |
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |