|
Boxer lancerer HD TV |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
urup
Guld medlem Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke farvesystem bruger boxen til HDMI kablet? Er det f.eks. RGB?
|
|
peranni
Bruger Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er vi altså ude i noget teknisk, jeg ikke har forstand.
På "de gamle " kanaler er der ikke synlig forskel at se om de kører over Sony TV eller kører over Humax. Jeg kunne se en bedre kvalitet på DR HD , når de sendte en film parallel med DR 1. Jeg prøver igen (hvis jeg får lov af chefen) i aften at køre sammenligning mellem nye HD og "de gamle" |
|
peranni
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik et par minutter på TV 2 og TV2 HD. Farverne faldt mere i vor smag på TV 2, vi sidder 3-4 m. fra vor 55" Sony.
Farverne bedømte vi til være klarere i TV 2 men afgrænsninger bedre i TV 2 HD. Nu håber jeg at fange en naturudsendelse, Go`aften udsendelse fra et studio giver ikke det rigtige indtryk. |
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er godt klar at du kan indstille dit TV mht farver, lys og kontrast mv individuelt på HDMI-indgangen (dvs boksen) og når du ser TV via TV'ets egen tuner. Derfor er det ikke en fair sammenligning du foretager, hvis f.eks dine farveindstillinger ikke er optimalt når du ser fra boksen over HDMI.
|
|
peranni
Funktioner
Tak(0)
|
Når der ikke var/er synlig forskel fra Humax og Sony fra de "gamle" kanaler og forskellen nu er synlig
på nye HD er det da fair. Forskellen kan nu sammenlignes fra Humax `en ved direkte skift til og fra HD |
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |