|
Boxer: Manglende HD kanaler på Mux5 |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis man skal ringe til Boxer, skal man have mere end god tålmodighed
![]() |
||
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
||
![]() |
||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
|
Tror du seriøst på det hjælper eller går hurtiger at alle ringer? MUX5 er nede i hele landet, tror du ikke de er klar over det?
|
||
![]() |
||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
|
Klart når alle ringer om det samme!
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Har sendt dem en mail,så må vi se om de svarer på den
![]() |
||
![]() |
||
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
|
Jeg har "holdt i kø" hos Boxer flere gange, og hver gang er jeg blevet "overmandet" af min utålmodighed (læs: mere end 15 min. ventetid). Derfor har jeg g.d. skrevet en mail til dem i stedet. Den kan jeg jo altid sende igen, igen og igen ...
Jeg har en oplevelse af, at de har deres at se til hvilket bl.a. fremgår af Trustpilot: http://www.trustpilot.dk/review/www.boxertv.dk
|
||
![]() |
||
RasmusGlud ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Randers Status: Offline Point: 14 |
|
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Boxer er klar over problemet, og at
det nok skal løse sig. Indtil videre hopper jeg tilbage på ikke-HD
udgaverne af kanalerne - de resterende kanaler, som kun findes på MUX5,
ser jeg stort set aldrig.
Netop indlæg på f.eks. Trustpilot, ser ud til at være i Boxers søgelys. Generelt er alle firmaer skrækslagen for forbrugernes dårlige bedømmelser på sådanne sites, og derfor oplever mange, specielt dem med veldokumenterede indlæg, at få hurtig respons på deres problem. Der er en artikel om det i Tænk #127, hvis nogle abonnerer på dette. |
||
![]() |
||
MonKey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
|
I kommer vidt omkring i jeres hypoteser, men jeg tror at Problemet skal anskues på en anden led.
Jeg har observeret at det er på kanalerne 60, 59 og delvis 58 at problemet forekommer.
Nu bor jeg et sted så jeg kan 'se' både 'københavn' og 'vordingborg' og har prøvet at sammenligne signalerne.
Når kanalerne forsvinder har jeg kunnet 'monitere' at både signalstyrke og signalkvalitet går fra 100 % til 0% samtidig; signalet kommer og går med så korte mellemrum at TV'et opfatter det som helt manglende.
Er der nogen af jer der kan be-/afkræfte ??
Problemet, tror jeg stammer fra udefra kommende forstyrrelser; eksempelvis de nye data-kanaler man starter med i 2013 (se de andre tråde om dette emne).
Har nogen af jeg observeret problemet på andre kanaler end 59 og 60 ??
|
||
![]() |
||
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
|
@Monkey, ja, alle muligheder skal naturligvis afprøves indtil det modsatte er bevist.
De "forstyrrelser" jeg modtager har haft en længde af få minutter til halve dage i en streg. Eksempel: Lørdag smuttede signalet omkring kl. 15, og da jeg gik til køjs ved midnatstid, var HD kanalerne endnu ikke af syne.
|
||
![]() |
||
Chromax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Status: Offline Point: 93 |
|
Jeg har oplevet nøjagtigt det samme som Fedtmule. Jeg modtager også fra Videvæk senderen. MUX5 var fuldstændigt dødt hele lørdag eftermiddag. Det er sket for mig et par gange før, hvor alt på MUX5 melder no signal, hvor jeg har løst problemet ved at lave en ny kanalsøgning. Normalt har jeg 100% signal quality og signal strength, men i de perioder jeg har oplevet udfald, har signal quality været lig 0.
|
||
![]() |
||
|
Det skal nok hjælpe på svartiden, at Du SPAMMER dem med det samme spørgsmål!
Redigeret af Dotman - 09-April-2012 kl. 19:59 |
||
![]() |
||
|
Ro på, @Dotman!
Jeg har kun sendt Boxer en (1) mail.
|
||
![]() |
||
peranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
|
Feddtmule !!
Så er du heldig hvis du får svar inden for 14-21 dage. Jeg kan ikke tale grundet sygdom, så jeg var/er tvunget til at maile, når jeg de besværligheder, der åbenbart er ved at tilmelde sig BOXERTV, indtræder. Det har indtil nu været meget besværlig, for problemer bliver jo ikke mindre af at blive "syltet" i 3 uger. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |