recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer: Manglende HD kanaler på Mux5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer: Manglende HD kanaler på Mux5

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
kanvas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kanvas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 11:58
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Har I ringet til Boxers kunderservice og hørt deres forklaring ?

Hvis man skal ringe til Boxer, skal man have mere end god tålmodighedCry
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.

Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af Laurel&Hardy Laurel&Hardy skrev:

Jeg kan kun opfordre til, at så mange som muligt, skriver/ringer til Boxer om problemet, så der forhåbenligt sker noget.

Jeg har allerede kontaktet dem på mail.

Tror du seriøst på det hjælper eller går hurtiger at alle ringer?
MUX5 er nede i hele landet, tror du ikke de er klar over det?
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af kanvas kanvas skrev:

Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Har I ringet til Boxers kunderservice og hørt deres forklaring ?

Hvis man skal ringe til Boxer, skal man have mere end god tålmodighedCry

Klart når alle ringer om det samme!
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 12:11
Har sendt dem en mail,så må vi se om de svarer på den Smile   
Til top
Fedtmule Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2007
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fedtmule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 12:15
Jeg har "holdt i kø" hos Boxer flere gange, og hver gang er jeg blevet "overmandet" af min utålmodighed (læs: mere end 15 min. ventetid). Derfor har jeg g.d. skrevet en mail til dem i stedet. Den kan jeg jo altid sende igen, igen og igen ...

Jeg har en oplevelse af, at de har deres at se til hvilket bl.a. fremgår af Trustpilot: http://www.trustpilot.dk/review/www.boxertv.dk
Til top
RasmusGlud Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-April-2012
Sted: Randers
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusGlud Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 12:46
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Boxer er klar over problemet, og at det nok skal løse sig. Indtil videre hopper jeg tilbage på ikke-HD udgaverne af kanalerne - de resterende kanaler, som kun findes på MUX5, ser jeg stort set aldrig.

Oprindeligt skrevet af Fedtmule Fedtmule skrev:

Jeg har en oplevelse af, at de har deres at se til hvilket bl.a. fremgår af Trustpilot: http://www.trustpilot.dk/review/www.boxertv.dk

Netop indlæg på f.eks. Trustpilot, ser ud til at være i Boxers søgelys. Generelt er alle firmaer skrækslagen for forbrugernes dårlige bedømmelser på sådanne sites, og derfor oplever mange, specielt dem med veldokumenterede indlæg, at få hurtig respons på deres problem. Der er en artikel om det i Tænk #127, hvis nogle abonnerer på dette.
Til top
MonKey Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MonKey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 14:44
I kommer vidt omkring i jeres hypoteser, men jeg tror at Problemet skal anskues på en anden led.

Jeg har observeret at det er på kanalerne 60, 59 og delvis 58 at problemet forekommer.
Nu bor jeg et sted så jeg kan 'se' både 'københavn' og 'vordingborg' og har prøvet at sammenligne signalerne.
Når kanalerne forsvinder har jeg kunnet 'monitere' at både signalstyrke og signalkvalitet går fra 100 % til 0% samtidig; signalet kommer og går med så korte mellemrum at TV'et opfatter det som helt manglende.
Er der nogen af jer der kan be-/afkræfte ??
Problemet, tror jeg stammer fra udefra kommende forstyrrelser; eksempelvis de nye data-kanaler man starter med i 2013 (se de andre tråde om dette emne).

Har nogen af jeg observeret problemet på andre kanaler end 59 og 60 ??

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fedtmule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 14:52
@Monkey, ja, alle muligheder skal naturligvis afprøves indtil det modsatte er bevist.

De "forstyrrelser" jeg modtager har haft en længde af få minutter til halve dage i en streg. Eksempel: Lørdag smuttede signalet omkring kl. 15, og da jeg gik til køjs ved midnatstid, var HD kanalerne endnu ikke af syne.
Til top
Chromax Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chromax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 15:38
Jeg har oplevet nøjagtigt det samme som Fedtmule. Jeg modtager også fra Videvæk senderen. MUX5 var fuldstændigt dødt hele lørdag eftermiddag. Det er sket for mig et par gange før, hvor alt på MUX5 melder no signal, hvor jeg har løst problemet ved at lave en ny kanalsøgning. Normalt har jeg 100% signal quality og signal strength, men i de perioder jeg har oplevet udfald, har signal quality været lig 0.
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Fedtmule Fedtmule skrev:

Jeg har "holdt i kø" hos Boxer flere gange, og hver gang er jeg blevet "overmandet" af min utålmodighed (læs: mere end 15 min. ventetid). Derfor har jeg g.d. skrevet en mail til dem i stedet. Den kan jeg jo altid sende igen, igen og igen ...

Det skal nok hjælpe på svartiden, at Du SPAMMER dem med det samme spørgsmål!

Redigeret af Dotman - 09-April-2012 kl. 19:59
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fedtmule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 20:07
Ro på, @Dotman!

Jeg har kun sendt Boxer en (1) mail.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 23:35
Feddtmule !!
Så er du heldig hvis du får svar inden for 14-21 dage.
Jeg kan ikke tale grundet sygdom, så jeg var/er tvunget til at maile, når jeg de besværligheder, der åbenbart er ved at tilmelde sig BOXERTV, indtræder.
Det har indtil nu været meget besværlig, for problemer bliver jo ikke mindre af at blive "syltet" i 3 uger.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu