|
Boxer: Manglende HD kanaler på Mux5 |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Boxer oplyser at T2 delen af sendenettet er i en
indkøringsfase, hvor der løbende er optimeringer og forbedringer.Derfor er HD gratis i perioden til 2/7
Redigeret af Dotman - 10-April-2012 kl. 20:49 |
|
![]() |
|
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
@Dotman, på daværende tidspunkt (oktober 2011) kunne du ikke få CI+ til kr. 1. Det var kun muligt med alm. CI modul. Så beskeden var fra teknikkeren, at ville jeg være "fremtidssikret", kunne jeg ligeså godt købe et CI+ modul. Det betalte jeg så lidt mere end kr. 1 for.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
CI+ modulet kommer jo først igang den 1/7.
Til den tid kan du brokke dig hvis det ikke virker.
|
|
![]() |
|
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
Jeg har d.d. fået følgende tilbagemelding fra Boxer: Mange tak for din
henvendelse. Efter omlægningen har
vi desværre oplevet periodiske problemer og ustabilitet på frekvensen, der
udsender HD- samt nabolandskanalerne. Dette beklager vi meget, og der arbejdes
naturligvis på, at få løst problemerne hurtigst muligt. Der vil løbende blive
opdateret om problemet på vores hjemmeside, www.boxertv.dk. Ros for at svaret kom inden for de 2 dage nævnt på deres
website, ditto at de arbejder på sagen. |
|
![]() |
|
peranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
Det er da glædeligt at Boxer nu opfylder deres lovning på bedre kundeservice.
Det har Boxer da ellers lovet gang på gang i mindst et år på Trustpilot uden at der skete en disse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |