|
Boxer: Mangler kanaler efter omlægning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
quitte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2012 kl. 20:11 |
Hej,
vi har tre TV i husstanden - to med DVB-T2 og et enkelt med DVB-T. I går virkede alle kanaler upåklageligt på samtlige TV. Da jeg kommer hjem fra arbejde i dag begynder jeg at lave en ny kanalsøgning på alle tre TV. De to med DVB-T2 finder samtlige + de nye. Det "gamle" TV med DVB-T finder kun 37 kanaler og TV2 Sport samt Boxer Infokanal mangler bla. Jeg har, efter laaaaang tids venten, talt med Boxers kundeservice der endte med at ville sende mig et nyt kort. Jeg tror ikke at det hjælper en dyt, for efterfølgende tog jeg og byttede rundt på kortenen, og problemet var der stadigvæk. Er der andre der har oplevet det samme? Og nogen ideer til hvad hulen jeg kan forsøge? Har haft strømmen fra TV'et, modul + kort ude, lavet kanalsøgning 10+ gange - intet har hjulpet. mvh Torben |
|
![]() |
|
Doctor D ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-April-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har nøjagtig det samme problem hos mig! Alle kanalerne som er flyttet til mux4 mangler, dvs 6'eren, TV2sport, Nickelodeon, Cartoon network, TV2 zulu, TV2film osv..
Jeg har også forsøgt at lave ny kanalsøgning, ændre opsætning osv, men intet virker... Så jeg vil også gerne høre om der er andre der har en løsning! mvh Doctor D
|
|
![]() |
|
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Jeg hjalp en der havet samme problem med en STRONG 8410 Boks, den skulle nulstilles til fabriksindstillinger, så fandt den det hele. Prøv evt. at gå tilbage til fabriksinstillinger.
|
|
![]() |
|
quitte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 55 |
Nej jeg har endnu ikke løst problemet, har fået et nyt kort fra Boxer uden held (var nu også rimelig sikker på at det ikke ville blive løst på den baggrund, men Boxers support anede ikke hvad de skulle stille op).
Jeg kan ikke lave en hard reset på mit Philips TV, jeg aner simpelthen ikke hvordan man gør. Hvis jeg blot laver en "Gendan til ...." så er det kun mine custom indstillinger der ryger og ikke kanaler osv. Nogen der har en idé til hvordan jeg laver en hard reset? Mit TV er et 37pfl5603h/10 : mvh Torben |
|
![]() |
|
andersp2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Jeg har ingen problemer haft efter omlægningen, udover jeg har mistet nogle kanaler som jeg næsten ikke har set.
Har kun alm dvb-t udstyr. Mit LG monitor tv har fundet kanalerne uden problemer, det gjorde det selv Håber det bliver ved det. Min helt nye Denver DMP-113CI har også fundet kanaler uden problemer. Det eneste jeg mangler er DVBviewer og Mediaportal som bruges til mit Terratec H7 tvkort |
|
![]() |
|
Jeg havde egentlig droppet at få løst problemet og indstillet mig på at købe endnu et DVB-T2 TV. Men så læste jeg i går på Boxers site at de havde indset at de havde nogle problemer, så jeg lavede lige kanalsøgning nr. ca 72 og sørme om ikke den fandt alle kanalerne.
mvh Torben
|
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Jeg venter på mit 4. kort
Det er det rene lotteri
Bruger 3 timer hver gang jeg kommer i sommerhus:
Velkommen til Boxer kundeservice, tryk nr 2, vent vidste du at 90 % af prombler kan løses ved at slukke i 30 sek.
Kanalsøgning
Kortkommenikation fejlet
Boxer kundservise igen
Vi sender et ny kort
14 dage er gået, sommerhusferien er dejlig fredfyldt i regnvejret
Næste gang er det efterårsferien
De er fløjtnende lige glad- for de ved at det aldrig kommer til at fungere
De har travt med at sige at boxen er deffekt, især hvis den ikke er købt hos Boxer
Men regningssystemet fungerer perfekt hos Boxer`a la TDC, deres regninger
kommer altid i god tid, og alt er med
og det er ikke så tosset endda
Hele bøvlet kan vi overføre til en flok uduelige politikkere som
har tilladt dette elendige system
en ny stæklappe sag. føj f-f-
![]() Fabriksindstilling- kanalsøgning
|
|
![]() |
|
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Hvis du ikke bruger dit Boxer Abo. over en længere periode, når du tager hjem fra sommerhuset og boksen er slukket/standby, så modtager kortet ikke periodeopdateringer også lukker kortet ned.
Løsningen er at tænde boksen når du kommer i sommerhuset igen og lad den stå på f.eks. TV2 i 20-30 minutter til den modtager signalet også har du billede på igen.
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Hvad for en box har du??
Der er så pisse mange D..... boxe der aldrig kommer til at virke - de virker kun den første måned med free scramble, derefter slukker den. Mit gæt: Du har sådan en, og det er fandme ikke Boxers skyld!
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |