|
Boxer med Panasonic PX37X10Y? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2012 kl. 19:46 |
|||
Jeg har desværre ikke lige manualen ved hånden, men er der nogen der ved om Panasonic PX37X10Y har DVB-T2 som Boxer beskriver? Så vidt jeg lige kan se på nettet har Panasonic PX37X10Y kun DVB-T, og uden at vide hvad det præcis er, er det vel ikke nok til at kunne tage TV2 HD via Boxer?
|
||||
Steen
|
||||
![]() |
||||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Den har heller ikke DVB-T2. Jeg har selv haft 42X10Y indtil for omkring halvandet år siden.
DVB-T/T2 er modtagelse via luften, hvor DVB-C er modtagelse via kabel som fx Stofa og Yousee. Så vil du bruge 37X10Y til modtagelse via Boxer, skal du have en boks indimellem. Det kunne være en af disse, http://www.digital-tv-danmark.dk/tv_bokse_mpeg4_u_abonnement-c-153.html?bgsid=750n9ka2dl9lcfq0o2kso508u0. Der er nogle nævnt med DVB-T2. Nu har jeg selv modtagelse via DVB-C, så jeg skal ikke kunne sige, hvor gode boksene er. Mvh. Jørgensen PS Her er et link til nogle Triax DVB-T2 bokse: Redigeret af Jørgensen - 04-August-2012 kl. 20:19 |
||||
![]() |
||||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 722 |
|||
Hej Jørgensen, tak for links.
Det var da noget af en opvågning - en fladskærm med et par år på bagen er allerede forældet. Jeg tror Fru Jensen bare må undvære TV2, og så nøjes vi bare med DR's kanaler via en antenne på loftet. Fagre nye verden |
||||
Steen
|
||||
![]() |
||||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|||
![]() Mvh. Jørgensen |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|||
Klap nu lige hesten lidt, Jørgensen!
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Hej turbo2
Det har du så evigt ret i ;-) Nu har jeg så godt nok altid kun haft grundpakken, da jeg synes, at der er rigeligt der - godt som skidt. I øvrigt varer det vel ikke så længe, før nye tv har indbygget DVB-C2, for standarden er vel fastlagt? Mvh. Jørgensen
|
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|||
TROR nok, der er fastlagt en DVB C-standard, men mon ikke, vi bør tage dette emne op i en kabe-tv-tråd, da denne jo omhandler jordbaseret TV. Egentligt burde det jo være kabeltv, som skulle kaldes "jordbaseret", men det er så en anden side af skagen.
![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
.
Redigeret af Kampus - 05-August-2012 kl. 11:48 |
||||
![]() |
||||
|||
En go' ting, Kampus, men T'et i DVB T, står jo for Terrestrisk, som kommer fra ordet Terra, der betyder Jord. ![]() DVB T skulle så ændres til DVB A - så "A" står for Air...
Redigeret af turbo2 - 05-August-2012 kl. 11:52 |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
![]() Redigeret af Kampus - 05-August-2012 kl. 11:56 |
||||
![]() |
||||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
|||
Dit tv kan godt modtage TV2 med boxer ved brug af et modul, bare ikke tv2hd så tv'et kan sagtens bruges :)
|
||||
Get HIFI or die trying c",
|
||||
![]() |
||||
|||
Dig, er konen lige blevet meget glad for ![]() Nu havde jeg lige sagt til hende, at vi ikke fik TV2 (HD), men hun er selvfølgeligt ligeglad med HD-kanaler, så vi springer nok på TV2 (SD) via Boxer. Skal lige have reddet alle kablerne ud after Canal Digital, så kan jeg nok låne et Boxer-kort af nogle venner, og se hvad der er hul igennem til. |
||||
Steen
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |