|
boxer og kortælser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jwj1012 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2012 kl. 20:09 |
Hej Jeg har et mediacenter som kører via dvbviewer og en kortlæser til boxer Hauppauge wintv-ci. Nu vil den ikke vise TV2 har prøvet CI modul i tv og der fungere det ok. Dvbviwer kan se kortlæser men skifter jeg til tv2 er der sort skærm.
Computer kan se wintv-CI modul, men jeg må jo så tro det alligevel er dette der er i stykker. Jeg har et Hauppauge HVR-1300 som kører op i mod. Hvis det er wintv-ci usb kortlæser som er i stykker skal jeg så købe en af den samme eller er der andre forslag. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der hak i USB interface til Ci-modul i hardware opsætningen, dvbviewer?Har tidligere anvendt dette modul, men synes det ind imellem var lidt ustabilt, hvor CAM-modulet ofte skulle genstartes..
Modulet kan virke i forhold en række dvb-t tuner kort også ikke hauppauge... Er CAM-modulet informationer tilgængelige via CAM-menu i dvbviewer?
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
jwj1012 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja tak for dit svar,
Ja der er hak og det har virket. Cam-modulet information er tilgængelig |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |