|
Boxer og mediaportal |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2012 kl. 11:16 |
Hejsa
Har brug for hjælp med hensyn til at kunne modtage boxer på min HTPC jeg kører win7 og Mediaportal Vil så gerne høre om der er nogen der kender til dette produkt og ved om det virker med Mediaportal har et Hauppauge kort i min HTPC kan jeg bruge denne her http://www.itonline.dk/billige-tilbehr-tv-tunere/38685-bedste-pris-hurtig-levering-hauppauge--wintv-ci.html med tilhørende CAM-Modul til ? eller vil dette ikke virke i Mediaportal Og skal man bruge et specielt CAM mærke ??
Redigeret af Brianigenigen - 11-Januar-2012 kl. 18:04 |
|
![]() |
|
TVGnu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg står med samme spørgsmål, så hopper lige med på en "lytter"
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ændrede "overskriften" måske der kommer hjælp så :)
Redigeret af Brianigenigen - 11-Januar-2012 kl. 18:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |