|
Boxer: om prissnyd ? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2013 kl. 17:21 |
|
LÆS LIGE HER:
http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1995388.ece Det er dæleme ikke for tidlig der kommer en debat om dette firma. Jeg er helt enig i det skrevne i dagspressen. Hr mange gange her på forum været ude med riven efter dette foretagen. JA MAN KAN BARE LADE VÆRE...nej, for hvis der ikke er andre muligheder, må man kæmpe mod disse uhyrligheder. DETTE VED boxer...derfor denne grænseoverskridende adfærd. som nærmer sig frækhed. Jeg vil ikke starte en indsamlig til fælles udmeldelse, for det rammer hårdt på nogle af os. MEN LYSTEN MANGLER IKKE |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den ultimative straf må da netop være at alle kunder fravælger Boxer. Så længe man betaler til firmaet, billiger man også deres metoder.
Klaus |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
De vandt licitationen ved udbudsrunden
Når man forpagter for staten er der særlige regler for etik, man skulle Også levere tv i god kvalitet Ingen af delene overholder de TVÆRT IMOD DE BØR STOPPES |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
|
Who the f.. cares? Hvilken udbyder har ikke skjulte priser?
Viasat, TDC, Stofa, Telia har i hvert fald kortafgift eller lign. som ikke er opgivet i månedsprisen. Det kan ikke være så svært for kunden at se på minimumsprisen for 6 måneder og dividere dét med 6....
|
||
![]() |
||
dpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2013 Status: Offline Point: 150 |
|
Det gør dem der gerne vil nøjes med den lille pakke. Jo større del af udgiften der kan gøres til indholdsuafhængige gebyrer, jo mindre attraktivt bliver det at nedgradere sit abonnement til fordel for streaming eller for at spare på den samlede udgift. Turen kommer sikkert også til Yousee og Stofa, så det reelle prisspænd mellem den lille pakke og den store bliver mindre. |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
|
Det gør jo ingen forskel om månedsprisen er med eller uden kortafgift. Den er der uanset hvad. De eneste der har et problem, er uvidende forbrugere som ikke bruger deres sunde fornuft.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Så lad da være med at give dem dine penge......er i nok der gør det, så stopper de. Klaus |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Jeg er enig med dig.
Men...... Har du et problem med Boxer?
Du har allerede en tråd med kortafgift der stiger.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
|
Hold nu op, snyd betyder at man..ja du har gættet det - snyder nogen, og det gør boxer naturligvis ikke.
Får du det du har købt? Ja. Koster varen det du er blevet oplyst? Ja Er nogen blevet snydt? Nej.
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Så længe de oplyser den reelle samlede pris, kan jeg ikke se noget forkert i det. De skjuler ikke gebyret, de oplyser om det.
Ja, det er at lokke kunderne til, men man har lov til at forlade dem igen.
Jeg synes de reklamer for biler er værre, hvor man f.eks. skriver: Fra: 99.900. Brændstofforbrug op til 25km/l.
Så kigger man i prislisten, og finder ud af, at den version, der kører 25 km/l altså koster 130.000. Det tror jeg mange ikke gennemskuer.
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Et eksemple jeg fandt her hos Chevrolet
Rul ned til Aveo 5 dørs. Pris fra 129.995. Brændstofforbrug 27,8 km/l.
Kig så i prislisten. Den version der kører 27,8, koster altså 181.995.
Det synes jeg er værre.
|
||
![]() |
||
|
Problemet er at Boxer for nogle er eneste mulighed
Hvis man stopper, hvad alle burde gøre, går det udover f.eks børn Da der jo ikke er alternativer for dem INTERNET, ja men ikke i yderdistrekter, desværre ikke endnu Jeg fatter ikke nogle forsvarer Boxer..læse uden ad, hold nu f, 0.h. D De indrømmer mellem linjerne at de snyder...for det gør andre også DET SKAL VÆRE GENNEMSKUELIGT...som Canal + SÅ KAN MAN JO FÅ PARABOL...men lokalplanen siger nej Note Er der moms på vægtafgiften? |
||
E.L.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |