|
Boxer: om prissnyd ? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Moms på kortet ? Undskyld
|
||||
E.L.
|
||||
![]() |
||||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|||
Personlig så forsvarer jeg Boxer, fordi Mix er en pakke der passer næsten perfekt til mig.
CD's Local er den, der kommer nærmest i indhold, men Mix er lige krydret med Discovery og nabolandskanaler.
Desuden så ser vi også tysk tv via parabol, og det kan den nye CD boks mig bekendt ikke. Vi har haft CD før, men vi blev trætte af Sagem boksen. Den kunne f.eks ikke vise de tyske HD kanaler, efter der kom flere af disse og der blev lavet en omlægning. Redigeret af Ham_Der - 01-Juni-2013 kl. 17:29 |
||||
![]() |
||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|||
på min faktura fra juni 2012 står der b.la. Minipakke kr.119.- SOM DER STOD I AVISEN men nu kommer moms 25% = ialt kr. 149.- HELÅRLIG Kortafgift nu er det ½ årlig ??? ½ a kr 389.- ½ a kr 389.- ialt helårlig = kr. 778.- men nu kommer moms 25% = ialt kr. 972.- Så det der stod med småt nu er blevet til en kortafgift på kr. 972.- HVIS DETTE ER KORREKT er der talte om forsøg på snyd..bluf Skal vi ikke starte en forretning med sand fra Sahara ? Så undlader vi helt kortafgifteer KUN SAND HELE ÅRET |
||||
E.L.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Prisangivelser til private skal være INCL moms iflg lov
|
||||
![]() |
||||
|||
DET ER / VAR de ikke i 2012 jeg har en folder gemt. Jeg følger op hos Kontant |
||||
E.L.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Så er der en god sag!
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19650 |
|||
"Går ud over børn" ? Hvad er det der går ud over børn? Jeg bør måske i den sammenhæng fortælle at her i huset har vi kun FTA kanalerne og et barn på 7 år, så jeg vil da godt vide hvad jeg gør forkert, når jeg ikke har 27 betalingskanaler. Klaus |
||||
![]() |
||||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|||
Ja det var da et udemærket spørgsmål, jeg har selv en søn godt nok kun på 1½ år, men inden længe vil jeg sikkert så også gøre noget forkert da jeg også kun har FTA kanaler |
||||
![]() |
||||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|||
Jo de var og det har de hele tiden været! Du kan jo uploade en kopi af den aftale og faktura du har, hvis du påstår at de sælger deres varer uden at indregne moms. Det er en lodret løgn, og det kan du ikke være bekendt bare fordi du har set dig sure på Boxer. Måske man lige skal slå koldt vand i blodet. Boxer bliver revset for det her men, hvad gør Viasat, TDC, Telia, Waoo etc etc. Det har altid været standard at pålægge en "kortafgift" pr. halve år. Sådan var markedet hele vejen rundt dengang Boxer gjorde sit indtog på det danske markede. Det er klart at Boxer som ny spiller bliver tvunget til at følge den marketings trend der er i branchen. Problemet er jo at deres pris ser for dyr ud, hvis de som de eneste indregner de udgifter i månedsprisen. Jeg ved godt at Canal Digital nu er gået væk fra det men, hvis man tror det bliver trenden kan man godt tro om igen. Det bliver mere uigennemskueligt, og det kan vi f.eks se nu med "Betalingsservice gebyr". Canal Digital, Yousee & Stofa er vel nærmest de eneste der ikke gør det. Redigeret af DiscomanDK - 02-Juni-2013 kl. 00:27 |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg stiller et spørgsmål om moms på kort /afgift ?.... og skriver: HVIS DETTE ER KORREKT er der talte om forsøg på snyd..bluf Du siger nu det er lodtet løgn ? Jeg er i tvivl om der er moms på kortafgiften Hvordan kan et spørgsmål være løgn ? Ja, jeg er efter Boxer..ikke bare mig : Se venligst indgangs tråden, hvor dagspressen også er efter dem. Jeg er kold overfor at andre også er "slemme" Må man bede om let synlig åbenhed og ikke grove indpakninger, Det er her jeg er utilfreds. Igen: se Canal+ f.eks..let forståelig, også for tumber som jeg ![]() |
||||
E.L.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
|||
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:05 |
||||
![]() |
||||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
|||
Læs lige dine egne indlæg igen - du skriver du har en folder fra 2012, hvor priserne er angivet uden moms. Det er nok det der protesteres imod. |
||||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |