|
Boxer opdaterer Neotion CI+ moduler |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2012 kl. 10:47 |
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for oplysningen
![]() |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Jeg håber det går bedre for dem end sidst, for jeg har sådan et modul.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Nogen der ved hvad opdateringen går ud på.??
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Hvad med alle de problemer, som mange har? Mon ikke, Boxer engang imellem "lusker" sig ind her på sitet og kigger med... Foruden alle de klager, de modtager om at CA-modulet er noget skidt.
|
|
![]() |
|
Du har ret,men derfor kunne det være rart,at de skrev,hvilke problemer der vil blive rettet med denne opdatering,da der åbenbart er mange forskellige. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Det KAN jo være, de giver modulerne den helt store tur. Så må vi se, hvad det giver af indlæg her.
![]() |
|
![]() |
|
Jeg 3-4 gange oplevet at modulet ikke virkede. Så slukker jeg tv'et, tager modulet ud, sætter det i igen og tænder tv'et. Så virker det igen. Kan en opdatering rette på sådan noget, eller er det snarere dårlig kontakt mellem tv og modul eller måske kort og modul? Så længe det ikke er oftere, er det til at leve med.
|
|
![]() |
|
Hvilken TV bruger du. Oplever det samme på Sony EX723 og CI+ modul Mvh. |
|
![]() |
|
Et Grundig, 26 vlc 4102 T2 er det vist det hedder.
|
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Jeg er tekniker, og har flere gange været ude og bytte CAM-moduler for folk der har problemer med deres Boxer abonnement.
Det der tit har løst problemet er at udskifte Neotion modulet med et Smit CAM-modul. |
|
![]() |
|
Og hvor er det så lige man får sådan et Smit CI+ Modul ? Redigeret af nesager - 25-Marts-2012 kl. 17:49 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |