recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer opdaterer Neotion CI+ moduler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer opdaterer Neotion CI+ moduler

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer opdaterer Neotion CI+ moduler
    Sendt: 24-Marts-2012 kl. 10:47
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 11:47
Tak for oplysningen Smile
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 12:39
Jeg håber det går bedre for dem end sidst, for jeg har sådan et modul.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 07:11
Nogen der ved hvad opdateringen går ud på.??
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 07:52
Hvad med alle de problemer, som mange har? Mon ikke, Boxer engang imellem "lusker" sig ind her på sitet og kigger med... Foruden alle de klager, de modtager om at CA-modulet er noget skidt.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Hvad med alle de problemer, som mange har? Mon ikke, Boxer engang imellem "lusker" sig ind her på sitet og kigger med... Foruden alle de klager, de modtager om at CA-modulet er noget skidt.

Du har ret,men derfor kunne det være rart,at de skrev,hvilke problemer der vil blive rettet med denne opdatering,da der åbenbart er mange forskellige.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 08:00
Det KAN jo være, de giver modulerne den helt store tur. Så må vi se, hvad det giver af indlæg her.Smile
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 11:15
Jeg 3-4 gange oplevet at modulet ikke virkede. Så slukker jeg tv'et, tager modulet ud, sætter det i igen og tænder tv'et. Så virker det igen. Kan en opdatering rette på sådan noget, eller er det snarere dårlig kontakt mellem tv og modul eller måske kort og modul? Så længe det ikke er oftere, er det til at leve med.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Jeg 3-4 gange oplevet at modulet ikke virkede. Så slukker jeg tv'et, tager modulet ud, sætter det i igen og tænder tv'et. Så virker det igen. Kan en opdatering rette på sådan noget, eller er det snarere dårlig kontakt mellem tv og modul eller måske kort og modul? Så længe det ikke er oftere, er det til at leve med.

Hvilken TV bruger du.
Oplever det samme på Sony EX723 og CI+ modul

Mvh.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 12:32
Et Grundig, 26 vlc 4102 T2 er det vist det hedder.
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2011
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 16:57
Jeg er tekniker, og har flere gange været ude og bytte CAM-moduler for folk der har problemer med deres Boxer abonnement.

Det der tit har løst problemet er at udskifte Neotion modulet med et Smit CAM-modul.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Jeg er tekniker, og har flere gange været ude og bytte CAM-moduler for folk der har problemer med deres Boxer abonnement.

Det der tit har løst problemet er at udskifte Neotion modulet med et Smit CAM-modul.

Og hvor er det så lige man får sådan et Smit CI+ Modul ?

Redigeret af nesager - 25-Marts-2012 kl. 17:49
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu