|
Boxer opdaterer Neotion CI+ moduler |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
"ORKER " Betyder det doven,eller hvad. Da jeg skulle bruge en CI+ modul var Smit ikke til at opdrive nogen steder,og hvad gør man så, køber en Neotion CI+, Men kan så se i dag at der er et par steder de har dem. Mvh. |
|||
![]() |
|||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
||
Der er ingenting sket endnu her.
|
|||
![]() |
|||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
||
Nej, de har åbenbart ikke fået det til at virke, for nu står der fra tirsdag
![]() |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Så fik jeg lige en opdatering fra Boxer.
|
|||
![]() |
|||
||
Også her.
|
|||
![]() |
|||
||
Har mærket nogen forbedringer ? Mvh. |
|||
![]() |
|||
||
Det er lidt tidligt at svare på. Jeg har ikke set tv siden. Jeg tændte det for at se, om den opdatering kom. Den kom først på Disney, men jeg kom til at trykke på pil ned og ikke OK. Så prøvede jeg Canal 9, der kom den igen.
|
|||
![]() |
|||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
||
Så er det jo ikke folks Boxer abonnement den er galt med, men deres hardware. Folk skal lære at adskille disse ting, det er jo heller ikke DR eller ens Licens den er galt med, hvis signalet ryger. Boxer står ikke for at lave hardware, det er standdart moduler som bruges i resten af verden.
|
|||
![]() |
|||
danic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
||
Er der en der kan oplyse den nye version?
Mit kort siger: ACS version: 3054-4.0.0.3-BROADCAST-800050-Boxer Software version: 01.00.01(03.r1239) DAL version: 01.01.02(r1239) Har en FaVal combo ST 2200 CX CI T2 med et Boxer CI-PLUS, og kan ikke få T2 til at virke.
|
|||
![]() |
|||
danic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
||
Så lykkes det mig at få modulet opgraderet ved at resætte min boks, nu:
Software version: 01.00.03(03.r2476) DAL version: 01.01.03(r2480) Men kan stadig ikke se HD kanaler samt ZDF, Norge og TV4 :( |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Noget kunne tyde på, at din boks ikke er med DVB T2-tuner. FX min LG HR550C, har DVB T- og DVB C-tuner, men IKKE DVB T2-tuner, selv om der er mulighed for at anvende CI+ modul.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |