recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer opdaterer Neotion CI+ moduler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer opdaterer Neotion CI+ moduler

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Jeg er tekniker, og har flere gange været ude og bytte CAM-moduler for folk der har problemer med deres Boxer abonnement.

Det der tit har løst problemet er at udskifte Neotion modulet med et Smit CAM-modul.

Og hvor er det så lige man får sådan et Smit CI+ Modul ?
Ja hvis ikke du orker at bevæge dig ind i en butik kunne du jo starte med at søge på nettet... Der er en del forhandlere af den slags udstyr der fører Smit moduler...
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 18:30

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Jeg er tekniker, og har flere gange været ude og bytte CAM-moduler for folk der har problemer med deres Boxer abonnement.

Det der tit har løst problemet er at udskifte Neotion modulet med et Smit CAM-modul.

Og hvor er det så lige man får sådan et Smit CI+ Modul ?
Ja hvis ikke du orker at bevæge dig ind i en butik kunne du jo starte med at søge på nettet... Der er en del forhandlere af den slags udstyr der fører Smit moduler...

"ORKER " Betyder det doven,eller hvad.
Da jeg skulle bruge en CI+ modul var Smit ikke til at opdrive nogen steder,og hvad gør man så, køber en Neotion CI+,
Men kan så se i dag at der er et par steder de har dem.
Mvh.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 11:08
Der er ingenting sket endnu her.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2012 kl. 14:41
Nej, de har åbenbart ikke fået det til at virke, for nu står der fra tirsdag Ermm på deres hjemmeside.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:30
Så fik jeg lige en opdatering fra Boxer.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 16:07
Også her.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Også her.

Har mærket nogen forbedringer ?
Mvh.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 16:27
Det er lidt tidligt at svare på. Jeg har ikke set tv siden. Jeg tændte det for at se, om den opdatering kom. Den kom først på Disney, men jeg kom til at trykke på pil ned og ikke OK. Så prøvede jeg Canal 9, der kom den igen.
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2007
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 17:01

Så er det jo ikke folks Boxer abonnement den er galt med, men deres hardware.
Folk skal lære at adskille disse ting, det er jo heller ikke DR eller ens Licens den er galt med, hvis signalet ryger.

Boxer står ikke for at lave hardware, det er standdart moduler som bruges i resten af verden.
Til top
danic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2008
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 18:53
Er der en der kan oplyse den nye version?
Mit kort siger:
ACS version: 3054-4.0.0.3-BROADCAST-800050-Boxer
Software version: 01.00.01(03.r1239)
DAL version: 01.01.02(r1239)
Har en FaVal combo ST 2200 CX CI T2 med et Boxer CI-PLUS, og kan ikke få T2 til at virke.
De bedste hilsner

Dan - Kunstkort fra Galleri Habsø
Til top
danic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2008
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 19:13
Så lykkes det mig at få modulet opgraderet ved at resætte min boks, nu:
Software version: 01.00.03(03.r2476)
DAL version: 01.01.03(r2480)

Men kan stadig ikke se HD kanaler samt ZDF, Norge og TV4 :(
De bedste hilsner

Dan - Kunstkort fra Galleri Habsø
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af danic danic skrev:

Så lykkes det mig at få modulet opgraderet ved at resætte min boks, nu:
Software version: 01.00.03(03.r2476)
DAL version: 01.01.03(r2480)

Men kan stadig ikke se HD kanaler samt ZDF, Norge og TV4 :(

Noget kunne tyde på, at din boks ikke er med DVB T2-tuner. FX min LG HR550C, har DVB T- og DVB C-tuner, men IKKE DVB T2-tuner, selv om der er mulighed for at anvende CI+ modul.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu