recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - boxer opstart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

boxer opstart

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: boxer opstart
    Sendt: 22-Januar-2012 kl. 22:12
Hej

Jeg skal i gang med opsætning af en boxerløsning nummer 2. jeg vil derfor gerne høre om der er nogen der kan hjælpe med nogle anbefalinger til udstyr.

det er til et billedrørs tv og jeg har ikke kassen til udstyr, men overvejer at smide lidt ekstra, hvis t2 ville være det mest fornuftige, for at fremtidssikre.

Jeg vil værdsætte det rigtig meget, hvis der var nogen der har forslag til en billig box T (evt. T2).

jeg går ud fra, at der skal en antenne til også (indendørs,) forslag til dette vil også blive taget i mod med kyshånd.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 10:36
Er det Ekstra kort til et andet tv i samme hus, eller er det et nyt abonnement et andet sted. Hvis det sidste er tilfældet, så ville jeg købe en af de bokse, du kan bestille hos Boxer sammen med abonnementet, så får du dem billigt.
Hvis det første er tilfældet, så er boksene dyrere hos Boxer, så kan det godt betale sig at lede efter en et andet sted.
Du får i første omgang ikke glæde af en DVB-T2 boks til et billedrørs tv, men jeg ville købe sådan en alligevel. Det er sandsynligt at Boxer's andre kanaler og også DR kommer på DVB-T2 med tiden.
De bokse de har her http://www.av-connection.dk/?ML=1015 er mig bekendt de eneste DVB-T2 bokse på det danske marked pt. Bemærk, de to øverste er ikke T2, og de nederste er kombi modeller.
Husk for øvrigt, er der tale om tv i dit sommerhus, så behøver du ikke to abonnementer, du må gerne bruge et Ekstra kort i dit sommerhus.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu