|
Boxer TV 2 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
peranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er det galt igen, TV2 er væk både på LGèn og Humax og på kortet 130 km. her fra.
Signal fra TV2 Øst 72 % TV2 syd 92% og begge 100% kvalitet. I går kom signalet igen som før ved 17 tiden og står fuldstændig rent. |
|
![]() |
|
peranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
Med hensyn til mux3 TV2 kører både Travel og Kanal 9 helt rent igennem på samme mux.
Mens jeg prøver alt det der skal prøves, kort ud/i, tænd/sluk, scanning forekommer der i korte perioder undertekst på TV 2 kanalen |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
Lyder som fejl på program-kortet, der periodisk 'lukker' for TV2 (dvs kan ikke fjerne krypteringen) ?? Er der bare sort skærm eller kommer der en meddelse om 'ingen adgang' ? |
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Det er en skam at du ikke kan få hjælp til at kontakte Boxer så de kan "nulstille" dine kort...... Jeg har fint adgang til Tv2 fra både Viborg- og Hadsten-senderen!
|
|
![]() |
|
Vi er et ældre par, og når konen får besked at indtaste div. numre på telf. abb. nr. kontrakt nr. går hun i panik og jeg kan ikke nå kortene fra min kørestol.
Jeg kontakter Boxer elendige KUNDESERVICE ???? på mail og håber så en reaktion inden for et par uger i heldigste fald ( af tidligere erfaringer). Tak for de mange tips, de peger i retning af Boxerfejl. |
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Hvis du kan få din kone til at ringe op skal hun bare kende jeres abonnementsnummer og så beder de hende læse kortnummeret op og sætte kortet i og skifte kanaler indtil det virker - denne procedure gentages så for alle kort.
Jeg har kun oplevet god service vedr. teknisk support, derimod er de noget forvirrede omkring abonnementsspørgsmål!
|
|
![]() |
|
Det lykkedes at få hjælp til at kontakte Boxer kundeservice pr. telefon.
Det viste sig at jeg havde 9 programmer i min flex8 (det var Boxer åbentbart 1 mdr. om at opdage, det havde jo virket upåklageligt) Der har indsneget sig en kanal, jeg ikke kunne drømme om at vælge og så heller ikke kontrolleret. Jeg tror problemet er en tastefejl hos Boxer (det kan jo ske) men jeg nu forventer jeg normal funktion i morgen. Tak til jer, for at I overbeviste mig om at det ikke er mig, der fjumrede i det . |
|
![]() |
|
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Det er nok dit problem du har lige der, at du har signalet fra 2 steder, så de bloker for hinanden
Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 01:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |